Aspiranten Skrevet mandag kl 10:21 Del Skrevet mandag kl 10:21 bubba477 skrev: Dette kan gå galt eller det kan gå bra. Etter det som skjedde med showet og cyberpunk er jeg ikke optimist. Å bytte ut Geralt er risikablet og studioet er infiltrert av identitarians nå. Dette lukter nobuynary for min del. Ciri var det verste questet i tw3 for min del. Kunne godt droppet hele den delen av spillet. Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet mandag kl 10:25 Del Skrevet mandag kl 10:25 Reg2000 skrev: Synd at alle tråder i gaming seksjonen ender opp i disse endeløse anti-woke diskusjonene. Det blir så lite interessant. Det er jo total krise i film og spillindustrien da, selvfølgelig er det et tema som engasjerer. For min del kjøper jeg ikke moderne spill lenger, og ser jeg 202* på en Netflix film orker jeg ikke å gi den et forsøk en gang. Det ene spillstudioet etter det andre stenger dørene for ingen kjøper møkka de skufler ut døra. Kanskje det trengs ledere som er mer interessert i å ta valg som skaper penger. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet mandag kl 10:34 Del Skrevet mandag kl 10:34 Har trua! Elsker Witcheruniverset og bøkene! Venter som alltid med å kjøpe inntil det kommer en troverdig anmeldelse, og det er bare å overhøre incels på internett som mener at dette spillet blir elendig uten annen bakgrunn enn at de synes at kvinnelige sterke hovedpersoner er noe skummelt og fremmed. Jeg derimot dras mot kvinner som Ciri som en møll mot en flamme. 3 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet mandag kl 10:40 Del Skrevet mandag kl 10:40 (endret) Aspiranten skrev (15 minutter siden): Det er jo total krise i film og spillindustrien da Er det virkelig det..? Det har vært dårlige tider i en rekke industrier, spesielt innen tech og underholdning. Selv jobber jeg i film og tv-bransjen, og det er klart at dyrtiden, AI og andre teknologiske endringer, store investeringer under covid etc. samlet er årsaker til en dupp, slik vi ser i mange bransjer. Men total krise, hvor har du det fra? Jeg tviler også veldig sterkt på at "woke" har noe som helst med dette å gjøre. https://en.wikipedia.org/wiki/2023–2024_video_game_industry_layoffs Endret mandag kl 10:40 av Snikpellik 2 1 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet mandag kl 10:42 Del Skrevet mandag kl 10:42 Aspiranten skrev (18 minutter siden): bubba477 skrev (På 13.12.2024 den 8:15 AM): Dette kan gå galt eller det kan gå bra. Etter det som skjedde med showet og cyberpunk er jeg ikke optimist. Å bytte ut Geralt er risikablet og studioet er infiltrert av identitarians nå. Dette lukter nobuynary for min del. Ciri var det verste questet i tw3 for min del. Kunne godt droppet hele den delen av spillet. Jeg er enig i at Ciri questene ikke var like bra som de andre, men det har alt med at de ikke var åpne. 1 1 Lenke til kommentar
rabler Skrevet mandag kl 16:35 Del Skrevet mandag kl 16:35 14 hours ago, MysticoN said: Ja de fixa spillet. Sier ikke noe på det. Sier bare at det var store problemer ved release. De fleste som kjøper spill setter pris på at det kommer patcher men de ønsker også at spillet de kjøper faktisk er "spillbart" ved release. Er helt enig at spillet er langt bedre pr dags dato enn hva det var ved release. Ville ikke tro å si at de har et "dårligere" rykte etter cyberpunk enn hva de hadde før er spesielt feil å si? Og det er ikke det samme som å si at de har et dårlig rykte om. Ja jeg skjønner som sagt at mange var skuffet ved release. Selv kjøper jeg aldri på forhånd og så jo straks hvor dette endte så jeg ventet til det fikset 😀 Angående ryktet i dag? Ja, jo, jeg vet ikke. Det kommer vel litt an på hvor stor vekt man skal legge på de mest destruktive og negative såkalte gamerne? Jeg vil jo helst tro at de fleste har fått med seg at Cyberpunk er et fantastisk spill. Jeg er hvertfall ganske sikker på at ledelsen i CD Project Red har fått seg en dyr lærepenge som de ikke kommer til å glemme med det første 😆 Det er mange store selskap som ser ut til å være litt treige i oppfattelsen, men jeg føler meg ganske sikker på at CDPR er høyst kapabel til å lære av sine feil og føler meg ganske trygg på at det kommende spillet vil bli en GOTY-kontender. 3 Lenke til kommentar
rabler Skrevet mandag kl 16:47 Del Skrevet mandag kl 16:47 6 hours ago, Aspiranten said: Det er jo total krise i film og spillindustrien da Det er nok ikke det tallene viser. Industrien tjener mer enn før og alle piler peker fremdeles oppover. 4 Lenke til kommentar
Commander Shepard Skrevet i går, 12:30 Del Skrevet i går, 12:30 Skurupu skrev: Traileren var en liten minihistorie i seg selv. Brutalt og voksent, slik The Witcher skal være. Et sånt plott hadde ikke andre fantasy-spill tørt å tatt i med jerntang, engang. Dét er et godt tegn, mener jeg! Hør, hør! :) Lenke til kommentar
Commander Shepard Skrevet i går, 12:37 Del Skrevet i går, 12:37 The Avatar skrev: Commander Shepard skrev (26 minutter siden): Witcher-verse er jo nettopp kjent for å omfatte mangfold, og vise konsekvenser og utfordringer knyttet til det å dømmes eller defineres som avviker. Witcher universet har vært flinke til å skildre utanforskap på ein ryddig måte, men utan å gå til det steget at ein liten isolert landsby langt ute på landsbygda har alle verdens etniske bakgrunnar representert til tross for at folketallet er langt under 100 personar. Slik form for mangfold finner vi i moderne storbyar som resultat av at teknologien har gjort det enkelt å reise over store avstandar. The Witcher spela sin måte å vise mangfold på er gjennom metaforar om monster og monsterjegere, men det er kanskje ikkje alle som forstår det når ikkje "noen barn er gule og noen barn er rød, noen barn er hvite og noen nesten blå". Commander Shepard skrev (12 minutter siden): Du kunne velge om Ciri foretrekker jenter eller gutter i badstu-scenen på Skellige. Så det var åpent. Takker. Var det eg trudde at det også var ein slik referanse også i Witcher 3 spelet. Veldig enig i det du skriver. Monstermetaforen ble brukt kløktig. Den tok opp i seg utenforskap, moralske dilemmaer, apartheidsamfunn, fordommer, rasisme, fattigdom, håpløshet som årsak. Hvordan kunne the church of eternal fire holde på som de gjorde, osv. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet i går, 13:07 Del Skrevet i går, 13:07 (endret) Snubla over et par tråder på reddit det siste døgnet der folk sammenligner Ciri med en kinesisk sexdukke der de helt seriøst mener at det siste alternativet er MYE bedre. Skjønner at dette er et fåtalls avvikere som sitter hjemme på rommet sitt hele dagen og ser på hentai, men altså.. Endret 7 timer siden av Auto Asmodeus 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå