Paxville Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden (endret) MailMan13 skrev (7 minutter siden): Men igjen: hvorfor er dette begrunnelse for at jeg skal betale 5000,- timen? Hvis det er stor trafikk på dem, så betyr jo det godt belegg og mindre behov for høy pris per jobb? Jeg har ikke sagt at det er noe begrunnelse for prisen, jeg bare begrunner behovet for flere enn 1 rigg utfra mengden/type jobber som gjøres i løpet av en dag. Foreslår at du heller tar opp problemstillingen om prisen opp med gjeldende verksted, hvis du mener de bare har brukt et kvarter på jobben. Har du bil med stiv aksling bak f.eks med kun justering av spissing foran så går en slik jobb relativt kjapt, ja. I motsatt ende har du biler med både camber og spissing justering foran og bak, hvor bolter må varmes opp, hvor den timen faktisk går med på å gjøre jobben. Endret 5 timer siden av Paxville 1 Lenke til kommentar
MailMan13 Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden 1 minute ago, Paxville said: Jeg har ikke sagt at det er noe begrunnelse for prisen, jeg bare begrunner behovet for flere enn 1 rigg utfra mengden/type jobber som gjøres i løpet av en dag. Ok, det at man siterer og presenterer motstridende uttalelser og argumentasjon er normalt utrykk for at man er uenig. Bra at vi fikk oppklart at vi ikke er det. 2 minutes ago, Paxville said: Foreslår at du heller tar problemstillingen om prisen opp med verksted, hvis du mener de bare har brukt et kvarter på jobben. Nei, dette er en tråd hvor man er invitert til å dele sine erfaringer og meinger. Min mening er at dette er en oppdragstype hvor jeg konsekvent har betalt helt hinsides effektive timespriser. Det ble kommentert på verkstedet, jeg påpekte at det var 20 minutter siden de fikk nøklene av meg og 1800,- kanskje er litt vel stivt. Men når det står i prislisten så har man ikke noe man skulle sagt. Lenke til kommentar
Hanhijnn Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Kajac skrev (47 minutter siden): Sist jeg sjekket verkstedspriser var det ca. 10 000 i forskjell på billigste og dyreste. Rundt 12k for billigste, og 22k for dyreste. Og billigste var faktisk merkeverksted. Det er garantert IKKE normalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå