pow112 Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Jeg har lenge lurt på hva som er forskjellen på Panasonic's NV-DS og NV-GS serie, kan noen hjelpe meg? Jeg har hørt rykter om at DS-serien er en fjorårsserie som har blitt "relansert", men vet ikke om dette stemmer. Vurderer å kjøpe enten et DS eller GS kamera, men vet ikke hvilket! Ønsker ikke å bruke for mye penger..har kikket litt på NV-GS10 og NV-GS30, virker greie nok, men..DS-serien er litt billigere...PLEASE kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
coban Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 størrelse er såvidt jeg vet den eneste forskjellen, er sikkert forskjeller på objektivet også, men spesifikasjonene på objektivet står jo foran så det kan du jo sjekke selv. Lenke til kommentar
coban Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 størrelse er såvidt jeg vet den eneste forskjellen, er sikkert forskjeller på objektivet også, men spesifikasjonene på objektivet står jo foran så det kan du jo sjekke selv. Lenke til kommentar
pow112 Skrevet 22. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2004 størrelse er såvidt jeg vet den eneste forskjellen, er sikkert forskjeller på objektivet også, men spesifikasjonene på objektivet står jo foran så det kan du jo sjekke selv. Kan det være seg at DS-serien er en fjorårsmodell som er blitt "relansert" under et nytt modell-nummer? Har du vært borti disse selv? Hvis du skulle velge mellom GS og DS-serien, hva hadde du gått for (økonomi er et viktig element i vurderingen, men seff oxo kvalitet)? Lenke til kommentar
coban Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 tja, det finnes jo et panasonic gs-10 som ser veldig naise ut og som koster 5000,- dette er 1000,- mer enn ds-60, jeg hadde helt klart gått på den mindre varianten. Lenke til kommentar
MagneH Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Hvis du går inn på http://www.panasonic.no så kan du sammenligne modeller der. Ellers ser det ut som om GS har flere innstillingsmuligheter i tillegg til at den er mindre enn DS. Lenke til kommentar
pow112 Skrevet 22. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2004 tja, det finnes jo et panasonic gs-10 som ser veldig naise ut og som koster 5000,- dette er 1000,- mer enn ds-60, jeg hadde helt klart gått på den mindre varianten. Vet du hvor en kan få tak i GS10? Lenke til kommentar
pow112 Skrevet 22. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2004 Hvis du går inn på http://www.panasonic.no så kan du sammenligne modeller der.Ellers ser det ut som om GS har flere innstillingsmuligheter i tillegg til at den er mindre enn DS. Takk så mye for tipset, veldig nyttig å kunne sammenlikne! Har du erfaring med noen av Panasonics DV-kameraer? Lenke til kommentar
Fjelldal Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Da hadde jeg heller valgt GS-50 som kost 5.800,- på komplett.no - så får du i tillegg DV-inn, A/V-inn, S-Video-inn og USB - ellers helt likt. Lenke til kommentar
MagneH Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Har du erfaring med noen av Panasonics DV-kameraer? Jeg har en Panasonic MX350 nå. 3CCD gir kjempebra bilder, men er vanligvis mer lyskrevende enn de med 1 CCD-brikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå