Enceladus Skrevet 12. desember Del Skrevet 12. desember (endret) Skal selge denne PCen. Anslag på hvor mye den er verdt? Quote PSU: Corsair RM850X V2 White 850W Motherboard: GIGABYTE Z390 AORUS PRO WIFI CPU: Intel Core i9 9900k GPU: MSI GeForce RTX 2080 Ti Duke OC RAM: 32GB G.Skill TridentZ DDR4-3600 CL16 SSD: Samsung 960Pro M2 SSD CPU Cooling: NZXT Kraken x62 Case: Fractal Design Define R5 Selges uten gyldig OS. Akkurat nå har den en uaktivert windows 10. Regner med at den er kompatibel med win 11? Endret 12. desember av Enceladus Lenke til kommentar
ps5 Skrevet 12. desember Del Skrevet 12. desember 23 minutes ago, Enceladus said: Skal selge denne PCen. Anslag på hvor mye den er verdt? Selges uten gyldig OS. Akkurat nå har den en uaktivert windows 10. Regner med at den er kompatibel med win 11? Denne skal støtte win11 gitt nyeste bios og korrekte instillinger, men verdien her blir vel mest teoretisk med så gamle deler. Du kan ikke selge unna 2080 ti separat og gjenbruke resten som et nas eller lignende? Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 12. desember Forfatter Del Skrevet 12. desember 31 minutes ago, ps5 said: Denne skal støtte win11 gitt nyeste bios og korrekte instillinger, men verdien her blir vel mest teoretisk med så gamle deler. Du kan ikke selge unna 2080 ti separat og gjenbruke resten som et nas eller lignende? En person jeg kjenner ønsker kanskje å kjøpe PCen. Så trenger å vite sånn ca. hva den er verdt. Pcen har jeg strengt tatt ikke bruk for selv, så vil kvitte meg med den. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 12. desember Del Skrevet 12. desember (endret) Den er verdt ca 8000. Ser det ligger en med omtrent samme specs på Finn, og den har et bud på 8300. Endret 12. desember av RRhoads 1 Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 12. desember Forfatter Del Skrevet 12. desember Just now, RRhoads said: Den er verdt ca 8000. Fantastisk! Det var akkurat det jeg tippet selv og budsjettet til personen 😀 Lenke til kommentar
wil Skrevet 13. desember Del Skrevet 13. desember (endret) Hei. Har PC`en hatt Aktivert Windows 10? Hvis den har hatt aktivert Windows 10, så skal det går an og oppgradere til Windows 11 Gratis. Hvis den IKKE har hatt aktivert Winddows 10, så må den kjøpes. En annen mulighet er at hvis du har en gyldig Windows 10 Lisens så skal man kunne bruke Produktnøkklen på en helt ny Windows 11 installasjon. Endret 13. desember av wil Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 13. desember Forfatter Del Skrevet 13. desember 2 hours ago, wil said: Hei. Har PC`en hatt Aktivert Windows 10? Hvis den har hatt aktivert Windows 10, så skal det går an og oppgradere til Windows 11 Gratis. Hvis den IKKE har hatt aktivert Winddows 11, så må den kjøpes. En annen mulighet er at hvis du har en gyldig Windows 10 Lisens så skal man kunne bruke Produktnøkklen på en helt ny Windows 11 installasjon. Nei har ikke produktnøkkel. Jeg lever med vannmerket 😅 Men ser jo ikke vannmerket når jeg er i VR og på skjermspill er det bare å restarte PCen en gang og så forsvinner det lol. Håper på sikt å droppe hele windows og heller bruke SteamOS. Lenke til kommentar
ps5 Skrevet 13. desember Del Skrevet 13. desember 7 hours ago, Enceladus said: Nei har ikke produktnøkkel. Jeg lever med vannmerket 😅 Men ser jo ikke vannmerket når jeg er i VR og på skjermspill er det bare å restarte PCen en gang og så forsvinner det lol. Håper på sikt å droppe hele windows og heller bruke SteamOS. Lisensen får man for en slikk og ingenting. Eks. https://www.stacksocial.com/sales/microsoft-windows-11-pro 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå