Gå til innhold

nyttårsforsett

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
NorsknRev skrev (20 timer siden):

Slutte å snuse. Kona mi har tradisjonelt kjøpt inn snus til meg, og jeg skal be om å få penga i stedet.

What??? Kona må gi deg penger istedenfor snus?

Kan hun ikke kjøpe noe fint til seg selv istedenfor? Eller spandere feks kinobilletter til dere?

Jeg synes det er veldig kleint at kona må gi deg Cash istedenfor fordi hun har vært snill mot deg i lange tider og spandert snus på seg fordi du var avhengig.

Høres nesten ut som et snustroll?

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar

Skal forsøke slutte og snuse jeg og. Greide det i fjor, men samtidig ikke da jeg begynte å vape istedenfor. Gikk tilbake til snus etter jobb-bytte i sommer hvor nervene var i helspenn hele tiden. Nå skal jeg kutte nikotin i sin helhet. Synd det går utover de nærmeste. Alkoholen står også på lista, men velger å trappe ned til en helg i måneden fremfor 4uker. Helsemessig gjenstår det å få inn mer grønnsaker og å komme i gang med styrketrening. Vi får se hva det blir til, men jeg er generelt negativ til å klare store livsstilsendringer og spesielt så mange store på en gang. Starter med å få til alkokuttet da det er flaut å måtte innrømme at man er en alkoholiker, selv om man forsåvidt er velfungerende. Styrketrening kan bli vrient eller lett avhengig av hvor jeg legger lista. 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...