Gjest Slettet-xCi4gw Skrevet 12. desember 2024 Del Skrevet 12. desember 2024 Har du lakkede negler? Jeg vil gjerne se (De som ønsker å diskutere for eller imot lakkede negler eller lange negler kan lage sin egen tråd ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xCi4gw Skrevet 12. desember 2024 Del Skrevet 12. desember 2024 For å starte, her er mine lakkerte negler: Jeg bruker alltid Dior Glow under lakken og her har jeg på Catrice Poolside of Life Purple Skies i tre lag ^^, Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xCi4gw Skrevet 30. desember 2024 Del Skrevet 30. desember 2024 Her var det jo ganske så stille <_< Her er mine igjen, med Techno Rose fra HM. Skikkelig Barbierosa for de siste dager igjen av 2024: Lenke til kommentar
Barbeint Skrevet 6. januar Del Skrevet 6. januar Slettet-xCi4gw skrev (På 12.12.2024 den 9.29): For å starte, her er mine lakkerte negler: Jeg bruker alltid Dior Glow under lakken og her har jeg på Catrice Poolside of Life Purple Skies i tre lag ^^, Nydelige negler 😍 2 Lenke til kommentar
Barbeint Skrevet 7. januar Del Skrevet 7. januar Dette er mine negler med blank lakk🥰 1 Lenke til kommentar
Taylor Skrevet 7. januar Del Skrevet 7. januar Ikke fra i dag men da jeg hadde stylet meg litt 2 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 7. januar Del Skrevet 7. januar Taylor skrev (24 minutter siden): Ikke fra i dag men da jeg hadde stylet meg litt Falske negler? Har liksom alltid kjøp "ferdige" slik at jeg slipper å lakkere. Synes neglelakken slites så raskt ut 2 Lenke til kommentar
Taylor Skrevet 7. januar Del Skrevet 7. januar Kassettspiller skrev (3 minutter siden): Falske negler? Har liksom alltid kjøp "ferdige" slik at jeg slipper å lakkere. Synes neglelakken slites så raskt ut Ja de er falske har ikke fått til å gro mine egen slik jeg ønsker men bruker også neglelakk på mine vanlige negler 2 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 7. januar Del Skrevet 7. januar Taylor skrev (22 minutter siden): Ja de er falske har ikke fått til å gro mine egen slik jeg ønsker men bruker også neglelakk på mine vanlige negler Ja, @Peanut sine negler er ekte, noe som imponerer meg. Jeg hadde ikke fått det til. 😅 Men mine vokser raskere når jeg maserer fingertuppene da. 1 Lenke til kommentar
Karltorbj Skrevet 7. januar Del Skrevet 7. januar Jeg synes @Barbeint sine, tar kaka jeg. Saa velstelte og naturlige. 1 1 Lenke til kommentar
Barbeint Skrevet 7. januar Del Skrevet 7. januar Karltorbj skrev (1 time siden): Jeg synes @Barbeint sine, tar kaka jeg. Saa velstelte og naturlige. naw❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Barbeint Skrevet 8. januar Del Skrevet 8. januar trn100 skrev (16 timer siden): Giiiid altså! 😉 Hva ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xCi4gw Skrevet 11. januar Del Skrevet 11. januar Vel, mine i ført lilla neglelakk fra Kiko Cosmetics: (Har vært litt mye i dag for dem 😬 Bæring av 25kg sekk med salt, hakke is og bære bort svære klumper. Pga lengden så er votter og vanter for korte, så jeg bruker hendene slik du ser dem her. Massiv bruker av håndkrem og neglekrem). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xCi4gw Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar 4 minutes ago, Barbeint said: Nice! 😀 Lenke til kommentar
Barbeint Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar Slettet-xCi4gw skrev (5 minutter siden): Nice! 😀 Takk😁🫶 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå