Spillredaksjonen Skrevet 12. desember 2024 Del Skrevet 12. desember 2024 Her er månedens spill for PlayStation Plus Extra og Premium Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 12. desember 2024 Del Skrevet 12. desember 2024 Hører F.I.S.T. skal være ganske artig. Ellers Frontiers kaaaanskje? Lenke til kommentar
Huffalumpen Skrevet 12. desember 2024 Del Skrevet 12. desember 2024 Det hjelper lite, Forspoken er et 5/10 spill og de spiller vi ikke. Utenom de veldig få. Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 12. desember 2024 Del Skrevet 12. desember 2024 Huffalumpen skrev: Det hjelper lite, Forspoken er et 5/10 spill og de spiller vi ikke. Utenom de veldig få. Da har folk muligheten til å teste det ut å bestemme selv om de liker det eller ei. Smaken er jo som rassen. Selv var jeg lite interessert i Forspoken siden jeg synes det så helt dass ut, men gav demoen en runde. Den var kort siden det var noe sjelløst og gringe, men det er jo min mening. FInnes faktisk folk som liker det =) Lenke til kommentar
Huffalumpen Skrevet 12. desember 2024 Del Skrevet 12. desember 2024 (endret) Chaos_Niddhogg skrev (48 minutter siden): Huffalumpen skrev (1 time siden): Det hjelper lite, Forspoken er et 5/10 spill og de spiller vi ikke. Utenom de veldig få. Da har folk muligheten til å teste det ut å bestemme selv om de liker det eller ei. Smaken er jo som rassen. Selv var jeg lite interessert i Forspoken siden jeg synes det så helt dass ut, men gav demoen en runde. Den var kort siden det var noe sjelløst og gringe, men det er jo min mening. FInnes faktisk folk som liker det 😃 Du testet det og det var cringe, jeg testet det og det var cringe... Selvfølgelig finns det sikker et par stykker som like det men er det noe å juble for å få på PS plus, nei. Hvor setter du grensen om ikke dette er middelmådig nok? Endret 12. desember 2024 av Huffalumpen Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 13. desember 2024 Del Skrevet 13. desember 2024 23 hours ago, Huffalumpen said: Du testet det og det var cringe, jeg testet det og det var cringe... Selvfølgelig finns det sikker et par stykker som like det men er det noe å juble for å få på PS plus, nei. Hvor setter du grensen om ikke dette er middelmådig nok? La nå folk teste det ut å finne ut selv. Er mye jeg liker andre synes er cringy og teit. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå