magirus78 Skrevet 11. desember Del Skrevet 11. desember (endret) Hei. jeg har egentlig i mange år prøvd å finne en sang jeg hørte i bilen til min far som barn på 1980-tallet. Sengen var på kasett, og var nok muligens en norsk versjon av en utenlandsk sang. Jeg husker bare noen linjer i fra sangen, og de er muligens som følger: «I Paris en gang for lenge siden, møtes du og jeg». - En annen del av sangen som muligens er fra refrenget lyder som følger: «Ola-ola-ola o-la lei, ola-la-la så herlig» Dette er jo tydeligvis en sang om non som møtte en kjærlighet og forelske i Paris for lenge siden. Dette er ikke mye, men håper noen litt godt voksne husker denne teksten. Håper på et positivt svar! Endret 11. desember av magirus78 Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 11. desember Del Skrevet 11. desember Tipper denne, eller en norsk variant: Lenke til kommentar
magirus78 Skrevet 11. desember Forfatter Del Skrevet 11. desember Tusen takk! Skal sjekke ut denne. Lenke til kommentar
magirus78 Skrevet 11. desember Forfatter Del Skrevet 11. desember Kan si at dette var sangen jeg lette etter. Tusen takk igjen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå