skaftetryne32 Skrevet tirsdag kl 15:33 Del Skrevet tirsdag kl 15:33 PÃ¥inter skrev (14 minutter siden): Følelser er jo bare kjemi, ikke så viktig. Vel deg om det, men følelser er ikke bevis, så har du dokumentasjon ? Lenke til kommentar
Kjell Sande Skrevet tirsdag kl 16:24 Forfatter Del Skrevet tirsdag kl 16:24 Vokteren skrev (5 timer siden): Rettssamfunnets prinsipper og FNs konvensjoner er viktige. Et mye større spørsmål er hvordan man skal snu utviklingen. Helt enig. Hvem er "vi" og hvordan skal vi klare det. Hvis vi tenker at vi er alle, så må noen likevel begynne. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet tirsdag kl 18:19 Del Skrevet tirsdag kl 18:19 (endret) PÃ¥inter skrev (15 timer siden): Poenget var vel at færre og færre følger Kardemommeloven. skaftetryne32 skrev (15 timer siden): Er det noe du kan dokumentere, eller er det mer en følelse ? Kanskje en følelse flere har? Around the globe, and across the range of issues, peace is the missing piece. People want peace and security. People want peace and dignity. And, frankly, they want peace and quiet. There is so much anger and hate and noise in our world today. Every day and at every turn, it seems — it’s war. Terrible conflicts that are killing and maiming civilians in record numbers. Wars of words. Turf wars. Culture wars. Endret onsdag kl 05:44 av PÃ¥inter Lenke til kommentar
cuberen Skrevet tirsdag kl 23:16 Del Skrevet tirsdag kl 23:16 10 hours ago, Vokteren said: Hvor mange ganger har «de siste dager» vært avslørt som ren skremselspropaganda, best egnet til å skape psykisk uhelse ? "Vend deg bort fra slike folk" . Hvis Timoteus den gang skulle vende seg bort fra slike folk (som jeg i sammenheng mener er de som hevder seg Kristne og driver på slik), så må vel de siste dager være den gang også. Ja, det er nok blitt misbrukt eller misforstått, mer av noen enn andre. 1 Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet onsdag kl 07:04 Del Skrevet onsdag kl 07:04 PÃ¥inter skrev (12 timer siden): There is so much anger and hate and noise in our world today. Every day and at every turn, it seems — it’s war. Terrible conflicts that are killing and maiming civilians in record numbers. Wars of words. Turf wars. Culture wars. It seems, enda en som synser, men som ikke viser til noe annet følelsen, og det er hvertfall ikke dokumentasjon, jeg spør etter dokumentasjon, ikke enda flere som har en følelse. 3 Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet onsdag kl 07:38 Del Skrevet onsdag kl 07:38 skaftetryne32 skrev (34 minutter siden): It seems, enda en som synser, men som ikke viser til noe annet følelsen, og det er hvertfall ikke dokumentasjon, jeg spør etter dokumentasjon, ikke enda flere som har en følelse. Da kan jeg dessverre ikke hjelpe deg. Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet onsdag kl 07:46 Del Skrevet onsdag kl 07:46 PÃ¥inter skrev (3 minutter siden): Da kan jeg dessverre ikke hjelpe deg. Og da hjelper du ikke deg selv heller, jeg må jeg bare gå ut i fra at det du sier er bare er en følelse du har, og ikke noe som kan kalles sanning eller fakta. 1 Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet onsdag kl 07:48 Del Skrevet onsdag kl 07:48 skaftetryne32 skrev (1 minutt siden): jeg må jeg bare gå ut i fra at det du sier er bare er en følelse du har, Hvis det er det tryggeste for deg, så gå ut i fra det. Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet onsdag kl 07:53 Del Skrevet onsdag kl 07:53 PÃ¥inter skrev (Akkurat nå): Hvis det er det tryggeste for deg Dette er blant annet hva folk snakker om når de sier du debatter på ufint vis, det er ingen grunn til å bringe min person inn i debatten, ikke når det er du som nok en gang har kommet med en påstand du ikke greier å dokumentere. Dette handler ikke om min trygghet, det handler om at du tilsynelatende ganske ofte påstår ting du ikke har belegg for å påstå, og det er vel akkurat derfor du plutselig snakker om meg, det er en uredelig måte å debattere på. 4 Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet onsdag kl 07:54 Del Skrevet onsdag kl 07:54 skaftetryne32 skrev (1 minutt siden): Dette handler ikke om min trygghet, Nei, det handler om utryggheten i verden. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet onsdag kl 09:26 Del Skrevet onsdag kl 09:26 Kjell Sande skrev (17 timer siden): Hvis vi tenker at vi er alle, så må noen likevel begynne. Ikke sant, er ikke menneskene et hestehode foran i intelligens og bør kunne gjøre en forskjell? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå