Gå til innhold

Darwin er død men Jesus lever

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
PÃ¥inter skrev (15 timer siden):

Poenget var vel at færre og færre følger Kardemommeloven.

skaftetryne32 skrev (15 timer siden):

Er det noe du kan dokumentere, eller er det mer en følelse ? 

Kanskje en følelse flere har?

Around the globe, and across the range of issues, peace is the missing piece.  People want peace and security.  People want peace and dignity.  And, frankly, they want peace and quiet.

There is so much anger and hate and noise in our world today. Every day and at every turn, it seems — it’s war.  Terrible conflicts that are killing and maiming civilians in record numbers. Wars of words.  Turf wars.  Culture wars.

Endret av PÃ¥inter
Lenke til kommentar
10 hours ago, Vokteren said:

Hvor mange ganger har «de siste dager» vært avslørt som ren skremselspropaganda, best egnet til å skape psykisk uhelse ?

"Vend deg bort fra slike folk" . Hvis Timoteus den gang skulle vende seg bort fra slike folk (som jeg i sammenheng mener er de som hevder seg Kristne og driver på slik), så må vel de siste dager være den gang også. Ja, det er nok blitt misbrukt eller misforstått, mer av noen enn andre.

• Liker 1
Lenke til kommentar
PÃ¥inter skrev (12 timer siden):

It seems, enda en som synser, men som ikke viser til noe annet følelsen, og det er hvertfall ikke dokumentasjon, jeg spør etter dokumentasjon, ikke enda flere som har en følelse.

• Liker 3
Lenke til kommentar
PÃ¥inter skrev (Akkurat nå):

Hvis det er det tryggeste for deg

Dette er blant annet hva folk snakker om når de sier du debatter på ufint vis, det er ingen grunn til å bringe min person inn i debatten, ikke når det er du som nok en gang har kommet med en påstand du ikke greier å dokumentere. Dette handler ikke om min trygghet, det handler om at du tilsynelatende ganske ofte påstår ting du ikke har belegg for å påstå, og det er vel akkurat derfor du plutselig snakker om meg, det er en uredelig måte å debattere på. 

• Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...