PÃ¥inter Skrevet torsdag kl 12:48 Del Skrevet torsdag kl 12:48 skaftetryne32 skrev (På 30.12.2024 den 11.13): bare fordi vi ikke er ansikt til ansikt betyr ikke at all folkeskikk skal settes til side. Helt enig i dette. Som jeg skrev: PÃ¥inter skrev (På 28.12.2024 den 17.43): Her er vi enige. Slutt med å bruke ukvemsord om meningsmotstandere så vil det være lettere å delte for alle og enhver. Da kan det foregå en hyggelig dialog mellom meningsmotstandere. Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet torsdag kl 13:34 Del Skrevet torsdag kl 13:34 PÃ¥inter skrev (34 minutter siden): Da kan det foregå en hyggelig dialog mellom meningsmotstandere. At vi er uenige er ikke problemet, og jeg har heller ikke brukt noen ukvemsord om deg, og det er vel egentlig en del av problemet ditt som blir mitt problem også, problemet er de uredelige teknikkene du bruker for å diskutere, jeg har gitt deg informasjon om dem, jeg har prøvd å gi litt konstruktiv kritikk, men du gidder tilsynelatende ikke å se på det, vi speiler ikke hverandre som du stadig vekk antyder, det er ikke meg som er problemet her. Det sagt, det kan gå en smule varmt noen ganger og om du mener jeg har sagt noe som du mener er fornærmende om deg som person så beklager jeg, men det tror jeg ikke jeg har gjort. 1 Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet torsdag kl 13:44 Del Skrevet torsdag kl 13:44 skaftetryne32 skrev (9 minutter siden): Det sagt, det kan gå en smule varmt noen ganger og om du mener jeg har sagt noe som du mener er fornærmende om deg som person så beklager jeg Helt i orden. Ny dag nytt ark. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå