Kjetil Lura Skrevet fredag kl 19:48 Del Skrevet fredag kl 19:48 57 minutes ago, Mannen med ljåen said: Da har altså staten råd til å øke strømstøtten betydelig. Jepp, men den går opp fra 73 til 75? I morgen går de flest maskinene av, på med ovnen nede,, 1 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet fredag kl 19:50 Del Skrevet fredag kl 19:50 Jarmo skrev (1 minutt siden): Hvis ikke du klarer å se at du skriver to forskjellige tall i postene dine så det kaller jeg for brain rot. Ja, for tallene omhandlet to forskjellige ting? Tenker det er du som lider av brain rot om du ikke klarer å se det. Den ene posten omhandlet den "ekstreme" økningen i strøm fra November til desember som var bakgrunnen for tråden med harde ord som "galopperende" og at en likegodt kunne kjøre på diesel men så ble forskjellen altså skarve 180ish kroner😂 Den andre posten omhandlet strømstøtten jeg fikk en annen måned, helt tilfeldig. Hvor poenget er at jeg ikke trenger disse pengene men at det er mange som gjør det(fattige) så gi de til den og ta i fra meg. Forstår du nå eller må det inn med enda mindre skje? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet fredag kl 20:00 Del Skrevet fredag kl 20:00 (endret) Salvesen. skrev (10 minutter siden): Ja, for tallene omhandlet to forskjellige ting? Tenker det er du som lider av brain rot om du ikke klarer å se det. Den ene posten omhandlet den "ekstreme" økningen i strøm fra November til desember som var bakgrunnen for tråden med harde ord som "galopperende" og at en likegodt kunne kjøre på diesel men så ble forskjellen altså skarve 180ish kroner😂 Den andre posten omhandlet strømstøtten jeg fikk en annen måned, helt tilfeldig. Hvor poenget er at jeg ikke trenger disse pengene men at det er mange som gjør det(fattige) så gi de til den og ta i fra meg. Forstår du nå eller må det inn med enda mindre skje? Kan ikke se at du definerer i postene hva som er hva, servert med neppe usynlig skje. ps. ikke rediger nå da, har tatt backup.. Endret fredag kl 20:01 av Jarmo Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet fredag kl 20:01 Del Skrevet fredag kl 20:01 Jarmo skrev (Akkurat nå): Kan ikke se at du definerer hva som er hva, servert med neppe usynlig skje. Ok, beklager at det var dårlig definert! Men nå bør det iallefall være oppklart i mente:p Fortsatt hyggelig fredagskveld til deg! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet fredag kl 20:02 Del Skrevet fredag kl 20:02 Salvesen. skrev (Akkurat nå): Fortsatt hyggelig fredagskveld til deg! Takk, like så Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet fredag kl 21:49 Del Skrevet fredag kl 21:49 3 hours ago, Mannen med ljåen said: Da har altså staten råd til å øke strømstøtten betydelig. Eller... de kan redusere eller fjerne strømstøtten og tjene enda mer! Vinn-vinn! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet i går, 05:44 Del Skrevet i går, 05:44 Hadde stønaden blitt fjerna ville det blitt valgkampsak nr. 1 å innføre den igjen og me ville fått Strømstønadpartiet. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå