Jarmo Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden (endret) Kjetil Lura skrev (3 minutter siden): Okay, hvor da? Hehe. Posten min hadde 300K som referanse, men kan hende jeg misforsto deg da. Uansett er 5% ok i dag. Endret 3 timer siden av Jarmo 1 Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden 1 minute ago, Jarmo said: Posten min hadde 300K som referanse, men kan hende jeg misforsto deg da. Tallet er 31000 og 5% rente. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden On 11.12.2024 at 5:41 PM, Bing123 said: Stopp vindmafiaen og korrupte politikere. Si nei til vindmøller så slipper vi dette oppkonstruerte problemet med latterlige priser. Nå kan de ikke skylde på Putin lenger. Ingen bortforklaringer holder vann. Vi må produsere mer og stabilt. Si ja til strømkilder som er lønnsomme. Jeg si ja takk til vindmøller og annet som kan produsere strøm(gassturbiner/hydrogen/mer vann utbygging/oppgradere de vi har. 1 Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden On 11.12.2024 at 7:48 PM, Woff said: Min hovedgrunn for å slutte som tillitsvalgt i lokalt FrP lag var hva Siv og flere med henne valgte i regjering angående ACER.. Det som bekymret meg den gangen var at de ikke forstod det minste av hva de støttet. Jeg sendte en mail til Siv, fikk et svar som bare dokumenterte at hun overhode ikke forstod ACER eller konsekvensene. Var det siv som svarte? Eller de som hjelper henne med slike spørsmål? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden BadCat skrev (14 minutter siden): Oppgradert UPS. https://www.ess-news.com/2024/06/27/sosteneo-enel-finalize-partnership-for-1-7-gw-battery-storage-rollout-in-italy/ Lenke til kommentar
Vokteren Skrevet 2 timer siden Forfatter Del Skrevet 2 timer siden Kjetil Lura skrev (49 minutter siden): Historiske strømpriser: https://www.vg.no/stromprisen/kommune/sandnes/ Viser jo bare konsekvensene av EUs naivitet vs Russland….. 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden @JarmoDet var noen som postet "batteriet" på IT-memes. Man trenger ikke gråte hele tiden. Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden sedsberg skrev (7 timer siden): Det er ingen som nekter folk å flytte fra NO2 til f.eks. Troms og Finnmark. Hvis de synes strømmen er dyr så står de fritt til å flytte. Alltid fint med sympatiske folk.... Vokteren skrev (5 timer siden): https://kommunikasjon.ntb.no/pressemelding/17938751/ny-undersokelse-hver-sjette-smabedrift-frykter-konkurs-pa-grunn-av-hoye-strompriser?publisherId=11898808 På tide å stikke fingeren i jorda…… Det var jo det jeg sa 😊 HF- skrev (5 timer siden): På tide med straumstøtte til næringslivet Ja, med mindre man vil strøminntektene skal finansiere de arbeidsledige på bedriftene som går konk kremt skrev (1 time siden): Terje Aasland vil gi Nord-Norge betydelig dyrere strøm Det er bare å glede seg, nord-norge. Dere får ikke være i fred lenge, nå har staten blod på tann, alle skal med. Altså, det vil øke prisene i nord, men problemet her er jo at så lenge norske produsenter får 10kr timen i Tyskland, så skal vi også betale det, spiller ingen rolle om vi har overskudd. Dette er hyperkapitalisme på det verste 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden (endret) På 80-tallet pleide folk å dra ned lua på de som torde å bære det upopulære plagget. "Spar på lyset, i morgen blir det mørkt.", sa de. Det hadde vært et passende slagord for Aasland inn mot neste stortingsvalg. Det hjelper nok ikke med regjeringsskifte den tid det er systemene som er elendigheten og ikke hvilke folk som opererer i dem. Tomme løfter kan alle komme med og prat om endringer og bedre tider ser aldri ut til å virke. Endret 1 time siden av BadCat Lenke til kommentar
Orion666 Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden Jarmo skrev (2 timer siden): https://www.boligsmart.no/pris/bergvarmepumpe I dag får jeg ca. 5% rente for pengene, i Kraft Bank.(kapitalisering hver mnd.) 300K(+/-) gir meg ca. 1250,- i renter(-22% kapitalskatt) så ca. 1000,- pr. mnd til strømregning. Uten å løfte en finger(i så fall måtte det være til dagens regjering) Edit: Må man låne penger så er saken dødfødt i mine øyer.. OK. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå