Monster Skrevet 11. desember Del Skrevet 11. desember Jeg har deltatt i msnde konkurser på nett for å prøve å vinne flotte premier. Og ofte er det krav om at man må godta at mobil operatører og strømleverandører ringer. Så jeg bare deltar i konkurransen også legger jeg på og blokekrre når de ringer fra nye nummer hele dagen. Men det står likevel at jeg har deltatt i konkurransen om premier så man må vel ikke snakke med alle sisse selgerne for å vinne? Noen her som har Vinni uten å snakke med telefonselgere? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 11. desember Del Skrevet 11. desember Nei, det er ikke et krav. Slike konkurranser brukes først og fremst til å sanke e-post/tlf for å markedsføre til, i og med at du samtykker til å bli kontaktet så trenger de ikke å ta hensyn til at du har reservert deg mot telefonsalg. 1 1 Lenke til kommentar
Monster Skrevet 11. desember Forfatter Del Skrevet 11. desember Uderzo skrev (33 minutter siden): Nei, det er ikke et krav. Slike konkurranser brukes først og fremst til å sanke e-post/tlf for å markedsføre til, i og med at du samtykker til å bli kontaktet så trenger de ikke å ta hensyn til at du har reservert deg mot telefonsalg. Ok så bra da har man mulighet til å vinne uansett:) ja jeg vet. Derfor bare legger kej på og blokketer alle nr helt til de ikke har flere igjen å ringe med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå