Gå til innhold

VW ID5: Hvorfor slår rattvarmen seg på ved hver oppstart?

Hobby2000

Anbefalte innlegg

Er ny og veldig fornøyd eier av ny 2025-modell ID5. Registrerer at bilen ved hver oppstart slår på rattvarmen, som da manuelt må slås av. Trodde dette var en del av bruker-innstillingene, som kunne endres/lagres - men slik er det kanskje ikke? 

Kanskje jeg ikke får lagret brukerinnstillingene korrekt, trodde jeg bare skulle trykke på "synkroniserings-feltet" i bruker-menyen, men det er kanskje et annet sted man gjør dette? Fant ingen info om dette i brukermanualen. 

=> Kan noen hjelpe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har en VW id4 2025 modell, og der starter ikke rattvarmen automatisk.

Dessverre så kommer jeg ikke inn på den digitale instruksjonsboken for øyeblikket, men jeg mener at det er en innstilling du kan velge i bilens infotainment system under klima innstillingene.

Her kan du også velge om du vil at setevarme, ruter og sidespeil også skal starte oppvarming samtidig med klimaanlegg/varmepumpen, slik at det er varmt før avreise.

Noe av dette (oppvarming av vinduer f/b og sidespeil) har du tilgang til gjennom VW appen, men dessverre ikke dette med rattvarme og setevarme, det kan kun gjøres i bilens innstillinger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...