Spillredaksjonen Skrevet 10. desember Del Skrevet 10. desember Infinity Nikki lastet ned 10 millioner ganger på fire dager Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Runis Skrevet 10. desember Del Skrevet 10. desember Veldig uenig i at dette er "som Genshin" da det mangler noe av det mest vesentlige: Bygge et team med god synergi for combat. I Genshin er hele modellen bygd rundt å samle bedre figurer og få disse levla opp for å finne en team synergi som briljerer mes mulig i combat. Hadde et håp om at dette skulle være noe liknende fordi jeg gikk lei av Genshin for ei god stund sida, men den gang ei. I Nikki som jeg nå har spillt i 5 timer er det eneste jeg har funnet av combat noen enkelte vesener som står helt i ro og dør på et enkelt slag. Ingen combat stats, ingen våpen, null. Eneste spillet handler om er å løpe rundt og samle kjoler, bokstavelig talt. Selve gacha modellen er også bygget rundt å trekke kjoler og klær og sminke, hvor Genshin gir deg figurer og våpen. Etter 5 timer er spillet avinstallert, for noe så dørgende kjedelig har jeg ikke vært borti på lenge. Lenke til kommentar
Elisium Skrevet 13. desember Del Skrevet 13. desember Jeg har spilt dette spillet siden den kom ut og jeg elsker det med hele mitt hjerte <3 Jeg vokste opp med de typiske dress-up spillene og ble helt hekta på Shining nikki og har venta så lenge på dette spillet. Jeg synes det er utrolig synd at andre ser på dette som en "konkurranse" mot genshin, selvom det har ingenting med det å gjøre... Hele greia er at du konkurrerer med klær avhenging av temaet, her må du lage klærene med de forskjellige materialene som er. Det er desverre her folk mener at "de kopierer genshin" når det eneste du gjør er å samle inn materialene fra de ulike mostrene, så det er synd å høre at andre vil ikke spille dette spillet pga det ikke er en combat heavy spill... Dette spillet er en girls-girl spill og jeg anbefaler det til jenter som ønsker å være silly goofy og som like søte klær eller liker å kle seg ut!! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå