Spillredaksjonen Skrevet 10. desember Del Skrevet 10. desember Cyberpunk 2077 får plutselig mer innhold CD Projekt lover «kule ting», men ingen PS5 Pro-støtte eller New Game Plus. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 10. desember Del Skrevet 10. desember Kjedelig med ingen PS5 Pro støtte, men OK, da. Blir artig å se hva de har på lur. Lenke til kommentar
Gringorilla Skrevet 10. desember Del Skrevet 10. desember Kjenner virkelig på at det fortsatt er alt for få som har opplevd dette spillet. Rett og slett et fantastisk spill som dessverre ble satt kraftig tilbake på grunn av problemene i starten. Det er trasig når slikt skjer, da det overskygger kvaliteten. Samme gjelder forøvrig No Man's Sky. 3 Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 10. desember Del Skrevet 10. desember Jeg mener fortsatt at CDPR burde droppet Playstation 4-støtten fra starten. Det bare utsatte lanseringen og skapte masse problemer for PC-folket. Og selv om de fleste grafikkmekaniske tingene nå er ordnet (DLSS, FSR, XeSS etc.), så føles spillet veldig dødt. Grafikken i spillet er nydelig, den er noe av det beste jeg har sett noen gang, men når man har sett seg ferdig så er det faktisk ikke så mye å gjøre i spillet. Alle man møter har kun de samme negative svarene, de har null personlighet og oppfører seg som zombier. Det er mange oppdrag i spillet. Massevis av dem - nesten for mange av dem vil jeg påstå når man kommer til Act 2 og spillet faktisk åpner seg. Men jeg synes omtrent alle hovedoppdragene er for lineære, uten å faktisk kunne gjøre egne valg utover noen få fra en liste som i mange tilfeller ender med (nesten) det samme utfallet. Der synes jeg sideoppdragene i Phantom Liberty er bedre - oppdragene er langt færre (kun 8 stk. om jeg husker riktig), men der blir man presentert med valg mange flere steder gjennom oppdragene. Så "friheten" CDPR lovet i forkant av lanseringen er forsatt ikke til stedet, ikke på langt nær. Fysikken i spillet er fortsatt helt på bærtur. Når man kjører i 120 rett mot et autovern så går man igjennom eller flyr over kanten, uansett. Og biler tåler generelt ikke alt de utsettes for og fortsatt virker. Så jeg savner så mange enkle funksjoner, som f.eks. verksteder, mulighet for omlakkeringer, og andre forretninger man kan besøke. Spillmekanikker...oof. Hvor skal jeg starte? NCPD har tydeligvis ubegrenset med MaxTac-tropper. Uansett hvor mange man skyter så kommer det flere. Å skyte på politiet er heller ikke noe som har noen innvirkning på noe som helst. Det kriminelle miljøet burde satt pris på at man er villig og istand til å ta livet av MaxTac, med belønninger. Verdenen rundt burde også reagere på hvordan man er kledt, ihvertfall enkelte steder. F.eks. muligheten til å kjøpe en bil i en forretning i City Center (det første som savnes) burde påvirkes om kan kommer inn kledt i en kostbar kjole eller kledd som en lasaron. Her burde man enten få avslag på pris, betale høyere pris eller bli nektet å kjøpe og bedt om å gå. De 3 "life paths" har liten til null innvirking på spillet. Ja, det er enkelte unike ting og valg man har og får i løpet av spillet (et våpen, et kjøretøy eller...hva enn man får som Street Kid). Her har jeg pleid å modifisere (hax, HAX!!!) spillet etter eget forgodbefinnende, som masse ekstra penger som Corpo, øyeblikkelig tilgang til Shion "Coyote" som Nomad, eller en kniv med masse ekstra stats som Street Kid. Jeg har spillt igjennom Cyberpunk 2077 3 ganger, på patch 1.06, 1.12 og 1.61. Drev på patch 2.1 og Dogtown, men motivasjonen har fallt drastisk. Hele Phantom Liberty introen ødela mye for meg, hvor vi blir direkte mentalt overfalt av Songbird og bedt om å gjøre ditt og datt. F**K THAT BI**H!! Gjett hvem jeg skal hjelpe når det valget kommer! Spoiler På neste gjennomspilling, hvis jeg orker å komme sålangt, så jeg skal ignorere hele introen hennes (som er Phantom Liberty's hemmelige start og slutt). Man kan bare dra fra Dogtown mens Sognbird kjefter deg mer og mer i øret til hun til slutt bryter kontakten. Lenke til kommentar
Corelight Skrevet 10. desember Del Skrevet 10. desember Egentlig litt absurd at dette spillet ikke var klar på dag èn med PS5 Pro støtte. Et såpass krevende spill og som hadde mest antagelig gjort seg bra med høyere fps og ennå mer eyecandy, så ja noe rart er det. Eventuelt om det bare ble nevnt at jobbes med... men neeeeida. Lenke til kommentar
Krig og fred Skrevet 10. desember Del Skrevet 10. desember 6 minutes ago, Corelight said: Egentlig litt absurd at dette spillet ikke var klar på dag èn med PS5 Pro støtte. Det er et PC spill. Det vil være umulig å lage et spill kompatibelt med alle konsollutgaver. At det kommer "pro" versjoner av konsoller er hva som er absurd. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå