poffy Skrevet 9. desember 2024 Del Skrevet 9. desember 2024 Hei, hei. Lurte på om noen kunne hjelpe til her med å overføre spill fra steam over på ny laptop. Gjærne en sånn t skje forklaring. Tusen takk. Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 9. desember 2024 Del Skrevet 9. desember 2024 (endret) Alt blir overført når du går over til den nye laptopen. Endret 9. desember 2024 av flamethower1234 Lenke til kommentar
poffy Skrevet 9. desember 2024 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2024 flamethower1234 skrev (5 minutter siden): Alt blir overført når du går over til den nye laptopen. Ikke det som ikke er sky lagret. Å ikke ligger filene der skulle tro heller. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 9. desember 2024 Del Skrevet 9. desember 2024 Tenker du på savegames? De er lagret litt på forskjellige plasser et sted i bruker/mine dokumenter. Hvis du sier hvilke spill det gjelder, så er det lettere å hjelpe. Eller er det spillene du tenker på, så du slipper å laste ned på nytt? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 9. desember 2024 Del Skrevet 9. desember 2024 (endret) poffy skrev (4 minutter siden): Ikke det som ikke er sky lagret. Å ikke ligger filene der skulle tro heller. Er det selve spillene eller kun saves du vil overføre? Saves ligger under mine dokumenter. Edit: Der var RRhoads litt raskere. Endret 9. desember 2024 av TheKims Lenke til kommentar
backtoback Skrevet 9. desember 2024 Del Skrevet 9. desember 2024 (endret) Denne guiden på Steam Community ser ikke så verst ut: How To Move Steam Games: Guide on how to move your steam games between drives or between computers Endret 9. desember 2024 av backtoback 1 Lenke til kommentar
poffy Skrevet 9. desember 2024 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2024 TheKims skrev (16 minutter siden): Er det selve spillene eller kun saves du vil overføre? Saves ligger under mine dokumenter. Edit: Der var RRhoads litt raskere. Selve spillene er der, men ikke save game blir jo ikke overført i out of ore. Spillet er ikke cloud basert. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 9. desember 2024 Del Skrevet 9. desember 2024 poffy skrev (3 minutter siden): Selve spillene er der, men ikke save game blir jo ikke overført i out of ore. Spillet er ikke cloud basert. Har du sjekket under mine dokumenter? Der ligger alle mine saves. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 11. desember 2024 Del Skrevet 11. desember 2024 poffy skrev (På 9.12.2024 den 11:48 PM): Selve spillene er der, men ikke save game blir jo ikke overført i out of ore. Spillet er ikke cloud basert. C:\Users\%USERNAME%\AppData\Local\OutOfOre\Saved De ligger der 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå