hightow Skrevet 9. desember Del Skrevet 9. desember Er det noen nettbutikk som selger fysiske Steam gavekort? Ifølge https://store.steampowered.com/digitalgiftcards er det 7Eleven som skal ha, men her er det ikke en 7Eleven i mils omkrets. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. desember Del Skrevet 9. desember Mener de selger slikt på Coop Extra og andre litt større dagligvarebutikker Lenke til kommentar
taffeeel Skrevet 9. desember Del Skrevet 9. desember Jeg så etter grunnet noen ønsket seg det til jul. Her jeg bor hadde var mulig å få tak i både på Coop Obs, Coop Extra og min lokale Kiwi. Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 9. desember Del Skrevet 9. desember (endret) Gjør som meg, skriv noen linjer på ett kort, avslutt med "Ps, sjekk din epost!" Lettvindt og fikses på ett par minutter før julemiddagen. 🥳 (dersom det er julegave feks) Endret 9. desember av Duriello Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 9. desember Del Skrevet 9. desember 2 hours ago, hightow said: men her er det ikke en 7Eleven i mils omkrets. Få noen du stoler på til å kjøpe et og sende hjem til deg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå