Peanut Skrevet 9. desember Forfatter Del Skrevet 9. desember (endret) 13 hours ago, Kassettspiller said: Blir det bilder av lakkede negler her også?💅 Selv foretrekker jeg falske negler, da. Kanskje det, men i en egen tråd på Mote? ^^, Endret 9. desember av Peanut 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 9. desember Del Skrevet 9. desember (endret) @Maskinfører Se så søtt! Så får vi si hei enda en gang til Peanut. 😎 Endret 9. desember av Kassettspiller 3 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 9. desember Del Skrevet 9. desember Peanut skrev (13 timer siden): Kanskje det, men i en egen tråd på Mote? ^^, Absolutt, tenker at underforumet mote på diskusjon er ganske urørt. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. desember Del Skrevet 9. desember Kassettspiller skrev (2 minutter siden): @Maskinfører Se så søtt! Vi er helt enige.🥰🥰 1 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 9. desember Del Skrevet 9. desember Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Vi er helt enige.🥰🥰 Ja, veldig koselig å se fine ting i hus. Det som irriterer meg er å se all lav kvalitetspyntet som selges i store mengder. Kjøp og kast 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. desember Del Skrevet 9. desember Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Ja, veldig koselig å se fine ting i hus. Det som irriterer meg er å se all lav kvalitetspyntet som selges i store mengder. Kjøp og kast Vi må nok si oss enige med deg der, vi synes også at det er altfor mye kjøp og kast i dag. 1 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 9. desember Del Skrevet 9. desember Kassettspiller skrev (15 minutter siden): @Maskinfører Se så søtt! Så får vi si hei enda en gang til Peanut. 😎 Ja den var søt og fin 😀 1 2 Lenke til kommentar
Peanut Skrevet 10. desember Forfatter Del Skrevet 10. desember (endret) Dagen ble fin i dag da den startet med en liten presang fra Butter Ble et rundt tall i dag Satser på flere runde og jubileumsår. Endret 10. desember av Peanut 3 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 10. desember Del Skrevet 10. desember Peanut skrev (1 time siden): Dagen ble fin i dag da den startet med en liten presang fra Butter Ble et rundt tall i dag Satser på flere runde og jubileumsår. Hva fikk du? 1 Lenke til kommentar
Peanut Skrevet 10. desember Forfatter Del Skrevet 10. desember 1 hour ago, Kassettspiller said: Hva fikk du? To overdeler fra Tommy Bahama ^^, Jeg har flere i forskjellige farger ^_^ 2 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 10. desember Del Skrevet 10. desember Peanut skrev (7 minutter siden): To overdeler fra Tommy Bahama ^^, Jeg har flere i forskjellige farger ^_^ Klær er jo en av de beste gavene hehe. Parfyme er kanskje min favoritt som gave 1 Lenke til kommentar
Peanut Skrevet 10. desember Forfatter Del Skrevet 10. desember 12 minutes ago, Kassettspiller said: Klær er jo en av de beste gavene hehe. Parfyme er kanskje min favoritt som gave Vel, jeg har allerede en haug av det, samt kosmetikk og hudpleie så da blir det klær 1 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 10. desember Del Skrevet 10. desember Peanut skrev (9 minutter siden): Vel, jeg har allerede en haug av det, samt kosmetikk og hudpleie så da blir det klær Drømmen😍 2 Lenke til kommentar
SVK2 Skrevet 10. desember Del Skrevet 10. desember 8 hours ago, Peanut said: Dagen ble fin i dag da den startet med en liten presang fra Butter Ble et rundt tall i dag Satser på flere runde og jubileumsår. Graulerer med gårsdagen! 3 Lenke til kommentar
Peanut Skrevet 11. desember Forfatter Del Skrevet 11. desember 1 hour ago, SVK2 said: Graulerer med gårsdagen! Tusen takk! 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. desember Del Skrevet 11. desember Peanut skrev (1 minutt siden): Tusen takk! Vi Gratulerer deg også med Gårsdagen @Peanut🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 11. desember Del Skrevet 11. desember Graulerer med gårsdagen @Peanut 🥳 2 Lenke til kommentar
Peanut Skrevet 11. desember Forfatter Del Skrevet 11. desember 8 hours ago, Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) said: Vi Gratulerer deg også med Gårsdagen @Peanut🥰🥰 2 hours ago, Maskinfører said: Graulerer med gårsdagen @Peanut 🥳 Tusen takk, snille dere ^^, 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. desember Del Skrevet 11. desember Peanut skrev (1 time siden): Tusen takk, snille dere ^^, ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 11. desember Del Skrevet 11. desember Peanut skrev (7 timer siden): Tusen takk, snille dere ^^, Bare Koselig ja vi er snille og det fortjener du 😀 🌹🌹🌹🌹🥳🥳🥳🥳 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå