Peanut Skrevet 8. desember Del Skrevet 8. desember (endret) Hei alle! Jeg er et nytt medlem her inne. Er å se på KG som regel, men tar en «pause» frem til februar. (Kommer til å veksle mellom der og her etter da). Jeg har vært og tittet innom her før, men har ikke somlet meg til å bli medlem. Før nå. Nå ser jeg frem til å være her ^^, mvh Peanut Endret 8. desember av Peanut 1 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 8. desember Del Skrevet 8. desember Hei, velkommen til Diskusjon 1 2 Lenke til kommentar
Peanut Skrevet 8. desember Forfatter Del Skrevet 8. desember 3 minutes ago, Maskinfører said: Velkommen @Peanut 😀 Tusen takk 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. desember Del Skrevet 8. desember Vi ønsker deg velkommen her på Diskusjon @Peanut😊😊🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Peanut Skrevet 8. desember Forfatter Del Skrevet 8. desember 2 minutes ago, Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) said: Vi ønsker deg velkommen her på Diskusjon @Peanut😊😊🥰🥰 Tusen takk 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. desember Del Skrevet 8. desember Peanut skrev (Akkurat nå): Tusen takk ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 8. desember Del Skrevet 8. desember Peanut skrev (10 minutter siden): Tusen takk Bare Koselig 😀🌹 blir det Peanut Travels her også ? 😀 Lenke til kommentar
Peanut Skrevet 8. desember Forfatter Del Skrevet 8. desember Just now, Maskinfører said: Bare Koselig 😀🌹 blir det Peanut Travels her også ? 😀 Jeg vurderer det ^^, Skal til Singapore i to uker i slutten av januar og får jo ikke postet på KG… 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 8. desember Del Skrevet 8. desember Peanut skrev (Akkurat nå): Jeg vurderer det ^^, Skal til Singapore i to uker i slutten av januar og får jo ikke postet på KG… Ja det syns jeg du må 😀 jobber som Guide du siden du er på så masse flotte plasser ?😀 Hørt at Singapore er ett fint land Lenke til kommentar
Peanut Skrevet 8. desember Forfatter Del Skrevet 8. desember Just now, Maskinfører said: Ja det syns jeg du må 😀 jobber som Guide du siden du er på så masse flotte plasser ?😀 Hørt at Singapore er ett fint land Jobber ikke som guide 😅 Liker å reise litt bare. Singapore er i mine øyne fantastisk, dog strengt lovverk. Hadde lovene der vært i Norge, hadde det neppe vært særlig med kriminalitet tror jeg. 1 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 8. desember Del Skrevet 8. desember Peanut skrev (Akkurat nå): Jobber ikke som guide 😅 Liker å reise litt bare. Singapore er i mine øyne fantastisk, dog strengt lovverk. Hadde lovene der vært i Norge, hadde det neppe vært særlig med kriminalitet tror jeg. Ikke som guide altså hehe koselig å reise på tur nei det landet er veldig strengt har hørt det spesielt når det kommer til å kaste sneiper på bakken 😀 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 8. desember Del Skrevet 8. desember @Peanut her har du navnet på tråden fra KG Peanut’s Travels & Whereabouts ^^, 1 Lenke til kommentar
Vokteren Skrevet 8. desember Del Skrevet 8. desember Peanut skrev (9 timer siden): Hei alle! Jeg er et nytt medlem her inne. Er å se på KG som regel, men tar en «pause» frem til februar. (Kommer til å veksle mellom der og her etter da). Jeg har vært og tittet innom her før, men har ikke somlet meg til å bli medlem. Før nå. Nå ser jeg frem til å være her ^^, mvh Peanut Midlertidig utestengt ? Velkommen til engasjerende diskusjoner! PS Husk at noen av deltagerne er fageksperter, og at kunnskapsløshet raskt blir påpekt. 1 Lenke til kommentar
Peanut Skrevet 8. desember Forfatter Del Skrevet 8. desember 3 minutes ago, Maskinfører said: @Peanut her har du navnet på tråden fra KG Peanut’s Travels & Whereabouts ^^, Jeg kommer nok til å vente litt til før jeg legger inn her. Bør kanskje avklare med forumansvarlig siden jeg jo tar med masse gifer og smileys <_< 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 8. desember Del Skrevet 8. desember Peanut skrev (5 minutter siden): Jeg kommer nok til å vente litt til før jeg legger inn her. Bør kanskje avklare med forumansvarlig siden jeg jo tar med masse gifer og smileys <_< Det går nok bra her sånn dette forumet er ikke som KG her kan man få langt ☺️ 1 Lenke til kommentar
Peanut Skrevet 8. desember Forfatter Del Skrevet 8. desember Just now, Vokteren said: Midlertidig utestengt ? Velkommen til engasjerende diskusjoner! PS Husk at noen av deltagerne er fageksperter, og at kunnskapsløshet raskt blir påpekt. Midlertidig ja. Takk ^^, Den er grei, det takler jeg om skjer. Her kommer jeg til å lære masse 3 2 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 8. desember Del Skrevet 8. desember Blir det bilder av lakkede negler her også?💅 Selv foretrekker jeg falske negler, da. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå