Enannerldes Skrevet 7. desember Del Skrevet 7. desember Hver gang jeg har vært ute med foreldra, så har folk vært litt abusive, litt på grensen til voldelig. Foreldra har vært det også, har jo bare vært grei, så skjønte ingenting. Trodde kanskje det var fordi jeg ikke jobber, men tror det er fordi jeg vil ha kjærljghet. Har venner som har snakket om eliten da, har jo merket at regjeringen ødelegger landet, trodde det kanskje bare var for å tjene penger. Virker som alt skjer fordi jeg vil ha kjærlighet, nå er det ikke ukjent at det er en tøff vei da. Det pleide å være lett. Jeg tror absolutt nå at folk med høyere utdanning og regjeringen prøver å ødelegge folk, og de fleste gir etter også og tenker at det er bedre å være alene osv. Møtte en sånn elite selv nylig ute, han var på grensen til å være voldelig, fordi han trodde jeg var som andre. Men han møtte en vegg. Jeg syns dere absolutt bør prøve mer å være annerledes, eliten og regjeringen ser kanskje ikke skjønnheten i dere, men det gjør jeg. All denne teknologien og penger, er ikke verdt noe. Man trenger ikke masse skole heller, dere sier jo selv at dere mistrives noen av dere. Mamma har prøvd å ødelegge litt for kjærligheten også med litt spesiell oppførsel når vi er ute, så hun har fanget det opp et sted. Vi kan ikke ha et land hvor folk ikke finner kjærligheten, var en som sa at man kan fortsatt finne det i utlandet også, vi kan ikke ha det sånn :) Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 8. desember Del Skrevet 8. desember Så for å oppsummere - du er mindreårig, har et problem med voksne og/eller myndighetspersoner, og bruker samlebegrepet "elite" for å plassere skyld/ansvar for egne problemer ? 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå