Gå til innhold

Ber Path of Exile 2-spillere om å forvente kø i helgen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vegard# skrev:

Det tok litt tid å komme inn, men gud bedre som det spillet overbeviser når man først får spilt det! Det føles som et neste generasjons arpg

Det føles som et neste generasjons arpg Kunne ikke vært mer enig :)
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Tåka skrev (5 timer siden):
Vegard# skrev (På 7.12.2024 den 12:34 AM):

Det tok litt tid å komme inn, men gud bedre som det spillet overbeviser når man først får spilt det! Det føles som et neste generasjons arpg

Er det bedre en Diablo ?

Det er hvertfall vanskeligere enn Diablo 🙃

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
disk skrev (20 minutter siden):

Opp ned smilefjes, hva betyr det? Er det en slags sarkasme? 

Jeg tolker det i hvert fall som en "tounge in cheek" poke på Diablo, som ikke er spesielt vanskelig. PoE2 er nok i overkant vanskelig i starten, for de som kommer rett fra Diablo universet, og da snakker vi om faktisk vanskelighetsgrad, og ikke bare fordi buildcrafting og currencies er sinnsykt mer innviklet. PoE2 virker MEGET lovende!

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
RookieNO skrev:
disk skrev (20 minutter siden):

Jeg tolker det i hvert fall som en "tounge in cheek" poke på Diablo, som ikke er spesielt vanskelig. PoE2 er nok i overkant vanskelig i starten, for de som kommer rett fra Diablo universet, og da snakker vi om faktisk vanskelighetsgrad, og ikke bare fordi buildcrafting og currencies er sinnsykt mer innviklet. PoE2 virker MEGET lovende!

Vanskeligere, ja, men kampsystemet er også langt bedre. Når man hopper unna en fiendes angrep så unngår man faktisk skade i motsetning til Diablo 4 der det åpenbart skjer et terningkast på tjenersiden. For ikke å snakke om at man kan bevege seg mens man skyter på en bestemt fiende. Bakover, forover, hoppe over, hoppe over bakover, strafing... Jeg har knekt bosser som oneshotter i PoE2. Dette går ikke i Diablo der man er fullstendig avhengig av resistances og det å unngå angrep er umulig. Beklager engelske ord her og der.
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
disk skrev (På 9.12.2024 den 8:15 PM):

Ingen sarkasme nei, Spillet er vanskelig, virkelig vanskelig. Men utrolig gøy. Jeg er stuck på siste bossen (Geonor) i act 1 og tviler på at jeg kommer forbi han på en stund. 

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...