Nukleosid Skrevet 12. desember Del Skrevet 12. desember joandreas skrev (7 timer siden): Wow er nærmest et alkoholproblem på det. men for lengst blitt lei spill som krever daglig innlogging. Jeg har spilt WoW siden 2010, de siste årene litt av-og-på. Men jeg har aldri spilt daglig. Stort sett har det vært 2-4 timer om kvelden fredag, lørdag og kanskje søndag. Litt mer i ferier, men daglig har jeg aldri følt behov for. Har aldri latt det gå ut over jobb, venner, familie eller andre ting jeg har kunnet oppleve. Alfred_A skrev (2 timer siden): Casual er nok den retning jeg vil gå. Solo og bare surre rundt, queste, og går jeg lei finner jeg sofaen og ser en film. Det er slik jeg alltid har spilt WoW. Gidder ikke det jaget som mange av de beste WoW-spillerne driver med. Jeg bruker det som rekreasjon, ikke som en "ubetalt jobb nr. 2" som noen kaller det. 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 12. desember Del Skrevet 12. desember Logg ut i "Inn" eller en by, så får en rested xp, 200% xp. Det gjør jeg med alle alts, og lvler d i nye og ne, kun med rested xp. 1 Lenke til kommentar
Nukleosid Skrevet 13. desember Del Skrevet 13. desember Dubious skrev (17 timer siden): Logg ut i "Inn" eller en by, så får en rested xp, 200% xp. Det gjør jeg med alle alts, og lvler d i nye og ne, kun med rested xp. I og med at jeg ikke spiller så mye, så har jeg levlet mye med rested XP ja Lenke til kommentar
Alfred_A Skrevet 13. desember Forfatter Del Skrevet 13. desember Er det da Classic Era man spiller? Bare sånn før jeg "kaster vekk" x antall timer 🙂 Lenke til kommentar
Nukleosid Skrevet 13. desember Del Skrevet 13. desember Alfred_A skrev (2 timer siden): Er det da Classic Era man spiller? Bare sånn før jeg "kaster vekk" x antall timer 🙂 Classic Era er kun classic, og da er du stuck der (kommer ikke expansions). Anniversary Realms er classic "fresh", som etter hvert vil få TBC expansion. Det er ukjent om den vil få videre expansions. Hardcore og Season of Discovery kjenner jeg ikke så godt til, men dør du i hardcore så må du vel starte ny karakter fra level 1 igjen? 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 14. desember Del Skrevet 14. desember I hardcore har du bare 1 liv, så når du dør så må du starte på nytt, eller du kan flytte karakteren gratis til Anniversary realms og fortsette der. Season of Discovery er Blizzard som prøver nye ting. Håper de lærer mye, sånn at vi kanskje får Classic+ Angrer litt på at jeg datt av lasset, og håper det kommer SOD Fresh, eller enda bedre, Classic + 1 Lenke til kommentar
Alfred_A Skrevet 15. desember Forfatter Del Skrevet 15. desember On 12/14/2024 at 6:35 AM, Dubious said: I hardcore har du bare 1 liv, så når du dør så må du starte på nytt, eller du kan flytte karakteren gratis til Anniversary realms og fortsette der. Season of Discovery er Blizzard som prøver nye ting. Håper de lærer mye, sånn at vi kanskje får Classic+ Angrer litt på at jeg datt av lasset, og håper det kommer SOD Fresh, eller enda bedre, Classic + Er der selv "datt av lasset", ikke anledning til å spille det hver dag, så går fort uker mellom hver gang, og da må man gjerne sette seg inn i kombinasjon og gear igjen. Ønsker en så lite påvirkelig av blodtrykket som mulig. Rett og slett, kjøre solo og kjøre quester jeg gidder den dagen. Lenke til kommentar
Shaddiz Skrevet 15. desember Del Skrevet 15. desember Personlig så starta eg i 2007. Spelte ganske hardcore i vanilla, men greide aldri å komme inn i den siste raidet ( Naxxramas ) då guildet mitt ikkje var god nok til da. Me gjorde alle dei andre raidene. Starta med ein Human Warlock. I Burning Crusade starta eg min første alt, ein Druid som eg makset ut som Guardian, og denne blei mainen min. Begynte som offtank i Serpentshrine Caverns, men gjekk over til maintank i Black Temple. Har maintanka sia då. Har drevet eget guild sia Burning Crusade, men slutta med det i Shadowlands. Guildet døyde egentlig ut i Shadowlands. Sia dette har eg og kona for da meste spelt solo/co-op .. uten å binde oss til raiding eller mythic+. Men eg skal sei at eg savna raiding eindel. Kona mainer resto Druid. Ho raider nok ein god del meir enn meg no .. då da for da meste er enklere å komme med i ein pug som healer enn ein tank. No i The War Within har me jo Delves .. som er solo - gruppe dungeon. Er ein kjempegrei sak. Du kan jobbe med å skaffe spesielle nøkler som du får frå å gjere oppgaver rundtom på map'et, og bruke desse til å få ein garantert armor del til din klasse. I tillegg får du gear frå Great Vault som også kan hjelpe deg å bli sterkere. Er ingen problem å være casual solo idag. Du kan geare deg sjølve til nesten topp gear. Har spelt litt classic ( classic cata ), men skal innrømme at nostalgien ikkje slo til, og følte at eg var ferdig med den grinden. Har spelt igjennom det når det var "current" .. og lar det være med det for min del. Skal også nevne kor casual eg er ... no er det nokre veker sia eg logga på wow .. koser meg med nokre andre spel. Fekk med meg det av 20 års jubileumet som eg ville ha. Har betalt for eit heilt år, så eg er ikkje i kave for å "miste" tid om eg ikkje speler kvar veke Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 15. desember Del Skrevet 15. desember Retail er jeg ferdig med for lenge siden. Spillet ble ruinert når mobs alltid er samme level som deg. Du føler deg ikke ekstra sterk før du når maks level og får epics. 1 Lenke til kommentar
Nukleosid Skrevet 15. desember Del Skrevet 15. desember Dubious skrev (1 time siden): Retail er jeg ferdig med for lenge siden. Spillet ble ruinert når mobs alltid er samme level som deg. Du føler deg ikke ekstra sterk før du når maks level og får epics. Enig, det ødela mye av spillet. Syntes også det var feil at de endret måten å regne levler på. Selv om det bare var et tall, så var det gøy å komme høyere og høyere opp i level, nå føler jeg at jeg på en måte er satt flere år tilbake. Selv om det bare er forfengelighet om å gjøre. De siste 8-10 (?) årene har jeg kun spilt retail en periode når det kommer ny expansion, ofte kun for å få min main opp på maks level og se litt av de nye områdene. Med andre ord, veldig sporadisk, og jeg mistet mye av koblingen til spillet. Men Classic har jeg spilt en stund nå, og det føles mye bedre enn retail. Lenke til kommentar
Alfred_A Skrevet mandag kl 18:50 Forfatter Del Skrevet mandag kl 18:50 Er det nå jeg driter meg ut for åpen hage og ble nylig informert om "Turtle WoW"? Fremstår ekte nok ved første innlogging. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet mandag kl 19:50 Del Skrevet mandag kl 19:50 Det er ekte nok, men det er en piratserver som når som helst kan bli offer for en "cease and desist" slik mange har blitt før. Blir den populær nok så kan det fort skje. Personlig spiller jeg ikke på sånne da jeg hadde blitt forbanna dersom noen hundre timer jeg hadde lagt i en konto hadde bare blitt borte en dag. Siden det er en piratserver så har jeg ikke mye jeg skulle ha sagt heller. Klart, dersom det ikke er noen hindring så ser jeg ikke noe i veien for å lage en konto og se hvordan WoW kunne ha vært. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet tirsdag kl 00:22 Del Skrevet tirsdag kl 00:22 Så lenge Blizzard ikke lager Classic+ så vil slike private servere få spillere. Tror det er svært få som spiller det fordi det er gratis. Som jeg har nevnt, så skulle mesteparten i TBC ha vært lansert i Vanilla, og det er en del av det "vi" håper kommer til Classic+, med maks level 60, ikke 70 som i TBC. Lenke til kommentar
joandreas Skrevet onsdag kl 14:40 Del Skrevet onsdag kl 14:40 (endret) Jeg syntes det er synd når alle privatservere driver med icecrown. og det kjedelige med finne en god guild. og blitt lei loot dramaet. Ville personlig ikke tatt risikoen med ha en 50-250+ timers save i private hender. Endret onsdag kl 14:55 av joandreas Lenke til kommentar
Dubious Skrevet onsdag kl 19:33 Del Skrevet onsdag kl 19:33 Jeg har lvlet Horde til 28, og ble lei så byttet server, og til Alliance og er nå 34. Alliance er hard mode og Horde er easy mode. Alliance har "hundrevis" av elite/gruppe oppdrag, Horde har ingen. (Eksludert dungeons) Warlock og Paladin oppdrag foregår i Horde territorium. Alliance har null Warlock trainer i Kalimdor, men alle oppdragene foregår i Kalimdor, nær Horde plasser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå