Gå til innhold

Anmeldelse: Indiana Jones and The Great Circle

Anbefalte innlegg

Tåka skrev:
Jeg prøver å downloade spillet på Xbox appen i windows til pc siden det er gratis på gamepass men kommer bare til ca 26% så stopper det med en error, har prøvd flere ganger, noen andre som har samma problem?
*inkludert. samme problem her...
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tåka skrev (1 time siden):

Jeg prøver å downloade spillet på Xbox appen i windows til pc siden det er gratis på gamepass men kommer bare til ca 26% så stopper det med en error, har prøvd flere ganger, noen andre som har samma problem?

Kan man forhånds spille dette på lik linje som på Steam? Må riktig nok kjøpe deluxe edtion til 999,. men hvis er på gamepass så er jo det mye billigere. Kan spilles på steam nå, men usikker på om er samme på GamePass.

Lenke til kommentar

Er jo smått sykt å møtte betale 300kr ekstra for å spille på release. Det står jo 9 desember, men når spillet er tilgjengelig ikke bare for kjøp men også nedlasting og det er mulighet for å spille spillet, så er det etter alle solemerker gitt ut.

Sånne typer "Early Access" er ikke noe annet enn "betal mer, ellers så må du spille det seinere enn andre" og jeg syntes det er en dårlig trend.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Når folk klager over at de får dette spille inkludert på Gamepass 9. desember fordi noen kan kjøpe deluxe utgaven og få early access. Da har jeg faktisk ikke ord. Dette er ikke en flerspiller og Black Ops 6 kom samme dag for alle for å ta et eksempel. Jeg er bare glad for at enkelte velger å slenge ut 300 spenn ekstra for noe digitalt dilldall og early access. Det hjelper gamepass modellen å være lønnsom. Noen her minner meg om de folka som piratkopierte spill i gamle dager.

Det samme er det med folk som klager over at de ikke får alle kostymene gratis i GRATIS spill. De burde ha buksevann og truserøsk alle sammen.

Endret av JornHansen
  • Liker 3
  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Enten koster det 700kr eller så koster det 1000kr. Å i tillegg ha release på en fredag, men kun mandag dersom man ikke betaler 300kr i løsepenger er en ussel taktikk.

Det er absolutt ingen grunn til å gjøre det sånn annet enn rein griskhet. Samme griskhet som gjør at noen finner veien til bukta.

Lenke til kommentar
Corelight skrev:
Tåka skrev (1 time siden):

Kan man forhånds spille dette på lik linje som på Steam? Må riktig nok kjøpe deluxe edtion til 999,. men hvis er på gamepass så er jo det mye billigere. Kan spilles på steam nå, men usikker på om er samme på GamePass.

Det er ikke ute på gamepass før 9 Desember. https://www.xbox.com/nb-NO/games/indiana-jones-and-the-great-circle
Lenke til kommentar
Wheeljack skrev:

Enten koster det 700kr eller så koster det 1000kr. Å i tillegg ha release på en fredag, men kun mandag dersom man ikke betaler 300kr i løsepenger er en ussel taktikk.

Det er absolutt ingen grunn til å gjøre det sånn annet enn rein griskhet. Samme griskhet som gjør at noen finner veien til bukta.

sleip måte å få 300,- ekstra for noen som kjeder seg i helgen og ikke klarer vente til mandag!!
  • Liker 1
Lenke til kommentar
gobyfly skrev:

Indiana Jones last crusade er jo 90% likt filmen.

Uansett så gleder jeg meg til dette spillet, men jeg kjøper det ikke før det er nede på en normal pris. Under 500kr.

Er gratis på Game Pass!
Lenke til kommentar
Vidar Nikolaisen skrev:
Wheeljack skrev:

sleip måte å få 300,- ekstra for noen som kjeder seg i helgen og ikke klarer vente til mandag!!
Ja er helt enig og som sagt griskheten har ingen grenser samma hva det er her i samfunnet! Og dette irriterer mer en noe, slikt tull!
Lenke til kommentar
LarZen skrev:

Som stor Indiana Jones fan så gleder jeg meg noe veldig. Og så deilig å slippe å bla opp nærmere tusenlappen og bare laste ned eller streame via Game Pass 🥰

Prøvde å forhånd nedlaste spiller det går til 25% så stopper med en error samma hvor mange ganger man prøver så har ikke peiling på hva det kommer av eller om man må vente til spiller er released i morgen! Skal prøve igjen da er det ,den samma med error igjen så sier jeg opp Gamepass og kjøper det på Steam, liker jeg det ikke så får man lett #refund" der!
Lenke til kommentar
1 hour ago, Tåka said:
On 6.12.2024 at 7:54 PM, Akrabra said:
Det store spørsmålet er. Er det slanger i spillet? Hvis ja så er det nei fra meg.

Er det rotter i spillet så er det nei fra meg LOL!

*venter på araknofoben* 😃

Lenke til kommentar
Gunfreak skrev (På 6.12.2024 den 1:06 PM):

Kan godt hende spillet er fantastisk, men jeg er for gammal til å "spille filmer" spiller jeg vil jeg spille, ikke sitte å se på 3d figurer snakke i 20 minutter. 

Vil jeg sitte rolig å ikke ta del har jeg TV og film, skal jeg spille, vil jeg faktisk ikke være passiv titter.

Som de fleste spill så er det noen cut scenes i dette spillet også. Men ikke noe mer enn vanlig. Og det er lenge mellom hver. Og de varer ikke lenge. Så i dette spillet handler du om du liker game play som faktisk er der.  

Nei, det er ikke Call of Duty akkurat. :)  Men jeg digger det! Og jeg er gammal gamer og. Men forstår at sniking, puzzles og litt action ikke er for alle, ei heller en bra historie med gode dialoger og godt stemmeskuespill. Indy her har alt dette. Og det passer meg utmerket. Spiller på PC og grafikk og ikke minst musikken er fantastisk! 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...