Gå til innhold

Anmeldelse: Indiana Jones and The Great Circle

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
3 hours ago, LampeLars94 said:

Mistenker at spillet ikke er en 9 av 10...

9 / 10 på IGN og Gamespot og, er nok ikke noe blaff. Men kommer først og fremst an på hva en selv mener så klart.

• Liker 7
Lenke til kommentar

5 av 5 stjerner hos Eurogamer. 86% hos PCGamer, så ser ut til at Gamer.no er på linje her.

En gledelig overraskelse. Hadde ikke all verdens til forventninger.

Ikke spilt noe Indiana Jones siden Fate of Atlantis.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Just now, Boss-Znakemaster said:

Ser for meg at gamere flest (non-access media) vil synes at dette er en 6-7/10, med mindre man er fascinert nok av historien. For meg virker det jeg har sett via gameplay himla kjedelig. Jeg har lyst til å skyte nazister i spillet, ikke gå hånd mot hånd eller snike rundt dem.

Er mange spill der du kan gjøre det.. Er ikke hva Indiana Jones handler om.

• Liker 6
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
5 minutes ago, Boss-Znakemaster said:

Derfor jeg var skeptisk det øyeblikket jeg hørte det var first person. Gi meg mer Tomb Raider og Uncharted.

For min del er jeg veldig glad for at vi får noe annet enn mer Tomb Raider og Uncharted.

• Liker 8
Lenke til kommentar

"et forholdsvis lineært spill" - hvordan henger det sammen med utforsking? Er det ca. som Metro Exodus? Utforskning er vel det arkeologer og karakteren til Indy driver mest med.

En nesten plettfri 9/10 karakter gjør meg interessert. Men forstår det slik at vi tydeligvis blir dratt inn i en filmatisert spillopplevelse inspirert av eldre filmer?

PS Ellers har også jeg vært fan av The Infernal Machine og The Emperor's tomb

• Liker 1
Lenke til kommentar

Kan godt hende spillet er fantastisk, men jeg er for gammal til å "spille filmer" spiller jeg vil jeg spille, ikke sitte å se på 3d figurer snakke i 20 minutter. 

Vil jeg sitte rolig å ikke ta del har jeg TV og film, skal jeg spille, vil jeg faktisk ikke være passiv titter.

• Liker 6
Lenke til kommentar
7 hours ago, LampeLars94 said:

Mistenker at spillet ikke er en 9 av 10...

Det eneste objektive med en anmeldelse er at de er subjektive fra bunnen av, og derfor jeg ikke bryr meg veldig mye om et tall en anmelder gir. 

Oftest virker det som jeg er enig med bruker anmeldelser mer enn de "proffe". For eksempel ser jeg nå på Metacritic at Mario filmen som kom sist har en "Critic review" på 46, men en "user review" på 82.  Personlig, subjektivt ja, synes jeg den fortjener 9+ som et kjærlighetsbev til Mario og Nintendo fans og den og bra laget.

Eller Slitterhead, som jeg godkoser meg med det siste har en "Critic" på 61, og en "fan" på 72. Spillet har sine feil, men fy faen som jeg godkoser meg med "asiatisk B skrekkfilm: spillet".

Og det var bare noen eksempler (jeg kan sikker snu den andre veien, men spiller ofte ikke lenge i spill jeg ikke liker ei ser jeg på film jeg ikke liker osv).

At gode anmeldelser kan kjøpes er jeg 100% sikker på, men tror ikke det er tilfellet her.

Tror neppe jeg skal ha dette spillet i nærmeste fremtid uansett (fikk littt for harde uncanny valley viber først av det som jeg vet kan ødelegge for meg, og den backloggen da... xD )men virker som et OK spill som flere Indi fans kan glede seg til. JEg selv digger de tre første filmene, så kan hende jeg tar den på en spinn en dag 😃

• Liker 1
Lenke til kommentar
8 hours ago, thklinge said:

Dette blir nok testet, men om det kan leve opp huk *Fate of Atlantis" spørs. At de ikke har filmatisert det spillet er uforståelig. Like uforståelig som hvor elendig den forrige filmen var.

Jeg har null research å vise til annet enn vage minner, men var ikke Fate of Atlantis (spillet) løselig basert på et script som skulle være neste Indy-film etter Last Crusade?

Har haugevis med timer i Fate of Atlantis sjøl, spilte det gjennom flere ganger ettersom det var forskjellige måter å komme seg gjennom / løse puzzles på.

Lenke til kommentar
Jeg prøver å downloade spillet på Xbox appen i windows til pc siden det er gratis på gamepass men kommer bare til ca 26% så stopper det med en error, har prøvd flere ganger, noen andre som har samma problem?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...