ilpostino Skrevet 5. desember Del Skrevet 5. desember (endret) Jeg har en Sony Xperia 1 VI med Android 15 og Ingress installert på. Når jeg starter spillet lastes først Niantic-skjermen før skjermen blir helt sort. Drar jeg ned i den øverste delen av skjermen kommer menyen for hurtigtilgang opp. Det samme skjer med menyen nederst på skjermen hvis jeg drar opp i nedekant. Telefonen fryser altså ikke. Jeg fikk nylig telefonen, og testet det såvidt med Android 14 på samme telefon. Jeg har prøvd å slette cashe og appdata, avinstallert spillet, restartet og installert på nytt men det samme skjer. Spilforbeding er deaktivert da jeg bare synes det er i veien. Noen tips? Endret 5. desember av ilpostino Lenke til kommentar
Dr.Johnsen Skrevet 5. desember Del Skrevet 5. desember Har nok ikke noe tips Fungerte når jeg testet på 14T Pro med Android 15 så er nok noe sony må fikse 🤔 Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 5. desember Del Skrevet 5. desember Er nok noe med softwaren til Sony ja. Hadde noen telefoner fra Sony før jeg skiftet til Samsung. Og problemet var at nettleseren Firefox ikke var helt rett til den, fikk ikke lagret noe særlig med bokmerker Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 5. desember Forfatter Del Skrevet 5. desember Jeg tipper det er noe snag med Sony sin adaptering av Android som gjør at det ikke fungerer. Jeg har hørt litt rundt, og det fungerer for andre som har Android 15, dog med andre merker på telefonene sine (Google Pixel og Samsung). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå