Spillredaksjonen Skrevet 5. desember Del Skrevet 5. desember Her er PC-kravene for Indiana Jones and the Great Circle Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Feenyx Skrevet 5. desember Del Skrevet 5. desember Greit, okay, jeg trengte flere påskudd til å kjøpe 5080 uansett. Blir vel å kjøpe dette spillet til påskesalg eller noe da. Lenke til kommentar
Runis Skrevet 5. desember Del Skrevet 5. desember Da venter jeg bare på et mod som skrur av dritten før jeg i det heletatt gidder å prøve det. Raytracing gir så alt for liten verdi i de fleste spill til at det skal være verdt å miste 30-40FPS. Her snakker vi atpåtil et Bethesda-publisert spill så jeg forventer allerede ganske ræva ytelse utenom. Atpåtil er det tvunget. Nope, nei takk, er mer enn nok å spille ellers fortida. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 5. desember Del Skrevet 5. desember (endret) Når det koster 699-999 for et linært spill med så enkle gameplay elementer bør pokker meg graffikken levere, da er det vel helt på sin plass at man kreve at folk har teknologi som kom på alle kort for 7 år siden. Endret 5. desember av MrL Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 5. desember Del Skrevet 5. desember Meh. Spillet ser langt fra bra nok ut til å kreve slik maskinvare. Lukter dårlig optimalisering og latskap lang vei. Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 5. desember Del Skrevet 5. desember (endret) RTX 2060 Super (8GB vram), RX 6600 eller Intel Arc A580 er nok omtrent det en må ha for bra grafikk og 1080p 60 fps i flere av de mest krevende spillene i dag. Men enig i at spill bør ikke kreve mer enn grafikkort med 6GB med vram (f.eks RTX 3050 6GB og Intel Arc A380). Endret 5. desember av Svein M Lenke til kommentar
Runis Skrevet 5. desember Del Skrevet 5. desember 5 hours ago, MrL said: Når det koster 699-999 for et linært spill med så enkle gameplay elementer bør pokker meg graffikken levere, da er det vel helt på sin plass at man kreve at folk har teknologi som kom på alle kort for 7 år siden. Spillet ser jo generelt bare helt ok ut, lite de vil få ut av raytracing her. Det de har vist i trailerne er ikke langt på nær bra nok til å ha de systemkrava de har her, lukter heller nok en klassisk ræva optimaliseringsjobb som vi er vant med å se av alt som kommer fra Bethesda. Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 5. desember Del Skrevet 5. desember Runis skrev: Da venter jeg bare på et mod som skrur av dritten før jeg i det heletatt gidder å prøve det. Raytracing gir så alt for liten verdi i de fleste spill til at det skal være verdt å miste 30-40FPS. Her snakker vi atpåtil et Bethesda-publisert spill så jeg forventer allerede ganske ræva ytelse utenom. Atpåtil er det tvunget. Nope, nei takk, er mer enn nok å spille ellers fortida. At Raytracing gir en begrenset effekt slyldes en begrenset implementering, så at du forhåndsbedømmer dette basert på dette er litt spesielt. Raytraced lys og ikke minst lyd vil endre spillopplevelsen betraktelig fremover. Ikke bare pga det visuelle, men også på måten disse to kan brukes for å forbedre spillets NPC'er. Men, resten av kommentaren din avslører vel at forutintatthet er det største problemet, særlig tatt i betraktning det faktum at det er forskjellige utviklere som står bak de forskjellige spillene, og ikke minst motorer. Starfield og Fallout bruker creation engine. MachineGanes som utvikler Indiana Jones spiller har imidlertid valgt å gå for ID Tech 7, samme engine som brukes av Doom, og du skal langt ut på landet for å skrøner på noen at dette er en treg engine som typisk gir spill med ræva ytelse. Lenke til kommentar
Walkyrje Skrevet 14. desember Del Skrevet 14. desember Jeg orka ikke installere det streamer det heller over gamepass cloud. Funker ok nok. Og spillet er ikke så allverden bra. At jeg blir og kjøpe det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå