Diskusjon.no Skrevet 4. desember Del Skrevet 4. desember Ny studie med oppsiktsvekkende tall.Les hele artikkelen på Tek.no her Lenke til kommentar
Vokteren Skrevet 4. desember Del Skrevet 4. desember Diskusjon.no skrev (35 minutter siden): Ny studie med oppsiktsvekkende tall. Les hele artikkelen på Tek.no her Ikke overraskende når jeg ser på gaming-generasjonen i mitt nærmiljø. Mens Tek fokuserer på et nytt markedspotensiale og mer penger, er jeg litt mer pessimistisk. Å bare se på andres gaming, er tilsvarende enda mer passiviserende. Å bare fylle hodet med inntrykk uten å yte noe tilbake i form av refleksjon, kreativitet eller utvikling, kan umulig være sunt for en ung hjerne. Lenke til kommentar
Gargantua Skrevet 4. desember Del Skrevet 4. desember Folk ser mer på fotball enn de spiller selv også. Ser ikke helt problemet her. 1 Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 4. desember Del Skrevet 4. desember Er ikke min greie, men forstår ikke hva som er så "trist" med det? Er det ikke i prinsipp akkurat det samme som å se på fotball, håndball, langrenn eller annen type sport? Eller annen TV-underholdning? Jeg er veldig glad i skisport, men siden 80-tallet kan jeg telle på ei hånd hvor mange konkurranser jeg har vært fysisk tilstede på. Resten har blitt sett - for å bruke ord fra artikkelen - innafor hjemmets fire vegger. Syntes artikkelen lukter litt "ungdommen nåtildags" egentlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå