Spillredaksjonen Skrevet 19 timer siden Del Skrevet 19 timer siden Har ikke begynt arbeidet med Elden Ring-oppfølger Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Fenris Helheim Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden Trenger ikke ER2, har platinum i det på ps5. Bedre viss de lager noe nytt og friskt nå. Forhåpentligvis uten Sony som står å tvinger de til å lage Bloodborne 2 i framtiden. En ny souls serie hadde vært veldigt velkommen. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden Apropo: Kommersielle gjennombrudd er det ikke alltid alle er så glade for, feks som Bethesda med Oblivion (du merker tydelig at formatet blir tilpasset konsoll marked) der utgiver bestemmer seg for å treffe et bredre publlikum. From Software har samme utgangspunkt her, spillet er kjent for bestemte trekk blant fans av det (soulslike er navnet blitt feks) så pluttselig kommer det et spill som er mye mer rettet mot et bredre publikum, for å selge mer selvsagt, å det funket for from software også. For meg så er Lies Of Pi en mye mer rendyrking av original formatet (soulslike) en Elden Ring, det er først å fremst Open World format + mer fokus på craftig (plukke blomster osv) jeg ikke er klar for. Jeg falt av Elden Ring, Life Of Pi satt jeg med til jeg runnet det, det er dette formatet jeg vill ha (favoritten er Sekiro, kommet langt i Niho2 også som også er bra men litt for mye meny jokking der som jeg er alt ennet en glad for). Spiller DarkSoul 1 på nytt nå å merker jeg husker mye feil her , i Dark Soul 1 er det faktisk å komme seg til Bossen + få tent Bonnfires som her vanskelig, fleste av bossene er bare gimmick å så raskt du løser den koden går Bossene på første forsøk. Så har blitt mye mer fokus på lage bedre/vanskeligere boss figther der de ikke er overdimensjonert (som er et stort problem i DarkSouls1, de fleste bosser slår du i tærne 20 ganger før de dør) å det setter jeg pris på, open world + mer crafting->not so much Lenke til kommentar
Seal Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden Syns faktisk det er gode nyheter. Jeg kunne tenkt meg noe litt annet, kanskje noe mindre og mer konsentrert i en litt annen setting. Kanskje noe motorsagmoro i et Warhammer 40K-aktig univers? Elden ring 2 en gang i fremtiden? Ja takk! Lenke til kommentar
Baljepiraten Skrevet 10 timer siden Del Skrevet 10 timer siden Crafting i Elden Ring? Det tror jeg jeg knapt gjorde på hele platinumgjennomspillingen jeg har gjort... Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden Bloodborne 2 antakeligvis. Hadde og vært kult om de prøvde seg på en kings field 2024 versjon, altså first person Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå