Gå til innhold

Verdensomfattende UAP event skjer nå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Valmeth skrev (31 minutter siden):

Det ble spekulert i om dette er "sniffer-droner" som søker etter kjernevåpen på avveie. Om det kan være sannsynlig, eller om det hele er et show for å skremme/få vekk oppmerksomhet fra noe annet er ikke godt å si, kanskje må foliehatten på?

Men det jeg er rimelig overbevist om er:

- Dersom de virkelig ikke visste hva dette var, hadde det vært skutt ned for lenge siden. 

- At det står Northrop/Lockheed/Boeing/Raytheon på disse "ufo'ene".

Det skal sies at UAP observasjoner rundt steder med atomkraftverk/baser har blitt observert i en årrekke. De kunne fint sluppet unna med den vanlige, minimale oppmerksomheten de sakene får og gått under radaren - men nå har det virkelig blitt satt opp et stort show.

Galaxyx32 skrev (19 minutter siden):

Tror ikke noen regjering ville gått ut med dette om de ikke visste hva det er, spesielt i USA. Det ville blitt forsøkt skutt ned, hemmeligstemplet og skjult i årevis. At de plutselig dekker slike saker nå tyder på at de prøver på noe.

Spørs hva du mener med regjering. Pentagon/Hvite Hus etc. har ikke gått ut med noe og forsøkt å nedrysse dette så mye de kan.

De har ikke frivillig kommentert dette, presset kommer nå nedenifra opp - fra innbyggere, politi og helt opp til senatorer/kongressmedlemmer som krever svar. De elendige svarene fra Pentagon/Hvite Hus og andre med manglende tiltak og handlinger har satt fyr på bålet hos disse.

Endret av MrL
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Morsom sak å få oppdateringer på :)

Det jeg ikke får tak på dette er hva som er grunnen til å tro at dette er en "hendelse" heller enn at rapportering fører til mer oppmerksomhet, som igjen fører til mer rapportering osv. slik at "normal" aktivitet får forhøyet dekning og oppmerksomhet og dermed fremstår som noe mer enn det er? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
MrL skrev (8 minutter siden):

Det skal sies at UAP observasjoner rundt steder med atomkraftverk/baser har blitt observert i en årrekke. De kunne fint sluppet unna med den vanlige, minimale oppmerksomheten de sakene får og gått under radaren - men nå har det virkelig blitt satt opp et stort show.

Spørs hva du mener med regjering. Pentagon/Hvite Hus etc. har ikke gått ut med noe og forsøkt å nedrysse dette så mye de kan.

De har ikke frivillig kommentert dette, presset kommer nå nedenifra opp - fra innbyggere, politi og helt opp til senatorer/kongressmedlemmer som krever svar. De elendige svarene fra Pentagon/Hvite Hus og andre med manglende tiltak og handlinger har satt fyr på bålet hos disse.

Jeg tror det er de høyeste oppe i regjeringen i USA som lager dette selv. Lys show, droner eller hva det er. De har teknologien til å lage slike ting på himmelen. Så later de som de ikke vet hva det er også blir alle redde. Klart innbyggerne, politi, media og andre som ikke er med på dette vil ha svar.

• Liker 1
Lenke til kommentar
herzeleid skrev (25 minutter siden):

Det jeg ikke får tak på dette er hva som er grunnen til å tro at dette er en "hendelse" heller enn at rapportering fører til mer oppmerksomhet, som igjen fører til mer rapportering osv. slik at "normal" aktivitet får forhøyet dekning og oppmerksomhet og dermed fremstår som noe mer enn det er? 

Jeg skjønner hva du mener, mediadekning har ført til økt antall feilobservasjoner. Men jeg vil ikke si dette er blåst opp av media, det ligger mye bak dette som tilsier at dette ikke er normal hendelse - etter min mening tok dette mye lengre tid for å blåse opp denne saken enn det burde. Jeg selv har vært oppgitt over mangel på oppmerksomhet rundt saken her

Galaxyx32 skrev (18 minutter siden):

Jeg tror det er de høyeste oppe i regjeringen i USA som lager dette selv. Lys show, droner eller hva det er. De har teknologien til å lage slike ting på himmelen. Så later de som de ikke vet hva det er også blir alle redde. Klart innbyggerne, politi, media og andre som ikke er med på dette vil ha svar.

Men hvilken intensjon har de får å gjøre det? For resten av verden kan tolke dette som en enorm svekkelse i amerkansk luftrom og forsvar. 

Endret av MrL
Lenke til kommentar
MrL skrev (1 minutt siden):

Jeg skjønner hva du mener, mediadekning har ført til økt antall feilobservasjoner. Men jeg vil ikke si dette er blåst opp av media, det ligger mye bak dette som tilsier at dette ikke er normal hendelse - etter min mening tok dette mye lengre tid for å blåse opp denne saken enn det burde. 

Men hvilken intensjon har de får å gjøre det? For resten av verden kan tolke dette som en enorm svekkelse i amerkansk luftrom og forsvar. 

Det vet jeg ikke helt.

Men det kan være for å rette oppmerksomhet vekk fra noe annet, en grunn til å få mer kontroll på folket. Hvis vi er redde for noe utenforstående vil de få mer kontroll på oss og kan innføre nye lover/regler i senere tid. De har også en grunn til å styrke militæret gjennom skatt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
herzeleid skrev (1 time siden):

Det ER morsomt og spennende, prøver å ha litt åpent sinn angående dette, for noe skjer, vi vet bare ikke hva!

Enig med at mye er feilobs, helt klart fly  eller helikopter osv. Den mest vriene jeg har sett hittil er fugler på en stolpe i vannet. Det kunne lignet ett objekt i lufta, men ser fort at det er noe helt vanlig

• Liker 1
Lenke til kommentar

Dronene bruker "FAA compliant lighting."

"According to Federal Aviation Administration (FAA), all structures exceeding 200 feet above ground level (AGL) must be appropriately marked with tower lights or tower paint. In addition, the Federal Communications Commission governs monitoring requirements for airport obstruction lights."

Sa da kan det ikke være fra noen andre land som skulle prøve å 'spionere' på USA. Altså er det noe fra innenfor USA's grenser.

Også har vi dette:

image.png.7a7dd951e2b4ecd312e9759c7e625657.png

image.png.3a794a1b86616ddcee5b29f98437f84f.png

image.png.cac27fbc7fec8e1ce430c746f20f9031.png

De VIL (gjennom visse televiserte media) at folk skal tro at det er noe fra andre land.

Sitat: "Hvorfor blir de ikke skutt ned? Svaret er nok: Hvorfor skulle det amerikanske militæret skyte ned sine egne droner?"

Mer fra Kilde.

Endret av Selfuniverse
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...