MrL Skrevet 11. desember Forfatter Del Skrevet 11. desember (endret) Curuion skrev (1 time siden): Eneste som gir mening er AI uav/drone trening, lignende de her https://shield.ai/v-bat-teams/ Skjønner ikke hvorfor det skal holdes så hemmelig da egentlig. Sett noe mer av de kule formet dronene? Vanskelig å finne gode videoer, det meste ser fake ut. Curuion skrev (1 time siden): https://www.anduril.com/capability/counter-uas/ https://youtu.be/tnsyM3NPy1c?si=r4kxGQnTm5NlrwHx Ja, EMP kan forklare en del de elektronikk og kamera problemene, men indikerer også at dette er droner med høy teknologi og ikke hobbydroner. Spørsmålet er også hvorfor de ikke har satt opp systemer for å identifisere eller ta ned droner som du henviser til. Det legges ut masse videoer hver dag, men ikke noe som klarer å identifisere særlig mer enn lys - runde eller triangulære objekter. Jeg har sett noen andre bilder men de er ikke verfisert. Det er utrolig at man ikke klarer å få mer detaljerte bilder eller klarer å følge hvor disse lander. Dette minner om dronene/UAP vi har sett i en årrekke, med ekstrem fart som også kan dykke ned i havet .. da snakker vi teknologi . Her med en veldig interessant video som forklarer dette med hendelser tilbake til 2019 med amerikanske krigskip: Det var også forklart under kongresshøring 13. november 2024 tilsvarende hvor det er rapportert om "white orb" som kommer ut av havet ved Kuwait kysten, og er observert med ytelser som tilsvarer 3000G. Ref høring i går med NJ dronene: "A Commanding Officer in New Jersey Coast Guard told Rep. Chris Smith his 47-foot ship “was followed by between 12 and 30 of these drones as they went through the water — followed, right behind them,” Smith told FBI, DOJ & CBP officials today." Endret 11. desember av MrL Lenke til kommentar
Clear Skrevet 11. desember Del Skrevet 11. desember Jeg hadde nesten glemt hele greia helt til dette ble hovedoppslag på NRK akkurat nå. https://www.nrk.no/norge/fbi-undersoker-uidentifiserte-droner-som-svever-over-deler-av-usa-1.17164887 Lenke til kommentar
MrL Skrevet 12. desember Forfatter Del Skrevet 12. desember (endret) Clear skrev (11 timer siden): Jeg hadde nesten glemt hele greia helt til dette ble hovedoppslag på NRK akkurat nå. https://www.nrk.no/norge/fbi-undersoker-uidentifiserte-droner-som-svever-over-deler-av-usa-1.17164887 Bra de skriver om saken. Det begynner å bli god dekning i USA med daglige videoer. Jeg er overrasket over at ikke flere her inne har interesse for saken. Det var pressekonferanse fra Pentagon i går hvor Biden er informert, som får flere til å bli frustrerte: Pentagon: – Ingen bevis for at disse er utenlandske – Det er ikke Iran – Det er ikke vår egen militær teknologi - .. Men de utgjør ingen trussel! (selvom de påstått ikke har peiling på hva det er) Jaha, hva er egentlig igjen da? For hobbydroner er det neppe. Endret 12. desember av MrL 1 Lenke til kommentar
Surveyor Skrevet mandag kl 17:42 Del Skrevet mandag kl 17:42 Jeg lurer på hvor mye som faktisk er reelt og ikke lagd gjennom KI eller andre metoder, på X florerer det jo med videoer mens det er stille i mailstream media. Det er jo konspifest på de fleste plattformer, men man kan jo lure på hva som faktisk skjer Lenke til kommentar
MrL Skrevet mandag kl 17:54 Forfatter Del Skrevet mandag kl 17:54 (endret) Surveyor skrev (15 minutter siden): Jeg lurer på hvor mye som faktisk er reelt og ikke lagd gjennom KI eller andre metoder, på X florerer det jo med videoer mens det er stille i mailstream media. Det er jo konspifest på de fleste plattformer, men man kan jo lure på hva som faktisk skjer Det er en del videoer som ikke er relle, AI eller misforstått med andre flyevende objekter. Men videoene er ikke så relevant, mer alt rundt som har skjedd og håndteringen - for dette skjer - uten tvil. I stor skala nå, det har massiv media dekning nå i USA, videoer av nyhetsmedier flere ganger om dagen, sinte senatorer, ordførere, politisjefer som er hysteriske over håndteringen og mangel på svar - flyplasser har blitt stengt ned. Hvite hus sier de "etterforsker" - Donald Trump har derimot den siste timen bekreftet at myndighetene vet hva dette er, og at presidenten vet. Det blir spennende å se videre. Endret mandag kl 17:57 av MrL 1 Lenke til kommentar
Surveyor Skrevet mandag kl 18:08 Del Skrevet mandag kl 18:08 Litt spesielt at det er to typer av observasjoner også, stasjonere lys og droner. Er dronene det amerikanske forsvaret som undersøker de stasjonære lysene? Ja, blir spennende, hvis man i det hele tatt får høre noe, selv om det har gått for langt til at det kan hysjes ned nå tenker jeg. På X er det dette som går igjen; Utenomjordiske på besøk? Russland, Kina eller Iran? Prøver de å erklære nasjonal krise for å kødde til for Trump? Er det en flase flag operasjon for å gå til krig mot noen? Prøver noen å trekke oppmerksomheten bort fra noe annet? 1 Lenke til kommentar
Vokteren Skrevet mandag kl 18:13 Del Skrevet mandag kl 18:13 Surveyor skrev (1 minutt siden): Litt spesielt at det er to typer av observasjoner også, stasjonere lys og droner. Er dronene det amerikanske forsvaret som undersøker de stasjonære lysene? Ja, blir spennende, hvis man i det hele tatt får høre noe, selv om det har gått for langt til at det kan hysjes ned nå tenker jeg. På X er det dette som går igjen; Utenomjordiske på besøk? Russland, Kina eller Iran? Prøver de å erklære nasjonal krise for å kødde til for Trump? Er det en flase flag operasjon for å gå til krig mot noen? Prøver noen å trekke oppmerksomheten bort fra noe annet? Så lenge det ikke kommer mer info, vil konspirasjonene florere og da må man spørre om hvem som har fordel av dette. Hvis myndighetene virkelig er så uvitende som de sier, ville de allerede ha skutt ned noen av objektene. Lenke til kommentar
Surveyor Skrevet mandag kl 19:06 Del Skrevet mandag kl 19:06 Vokteren skrev (52 minutter siden): Så lenge det ikke kommer mer info, vil konspirasjonene florere og da må man spørre om hvem som har fordel av dette. Hvis myndighetene virkelig er så uvitende som de sier, ville de allerede ha skutt ned noen av objektene. Det ikke typisk amerikansk å følge situasjonen tett nei, de er litt mer skyt først spør senere.. Lenke til kommentar
MrL Skrevet mandag kl 19:22 Forfatter Del Skrevet mandag kl 19:22 Surveyor skrev (59 minutter siden): Litt spesielt at det er to typer av observasjoner også, stasjonere lys og droner. Er dronene det amerikanske forsvaret som undersøker de stasjonære lysene? Ja, blir spennende, hvis man i det hele tatt får høre noe, selv om det har gått for langt til at det kan hysjes ned nå tenker jeg. På X er det dette som går igjen; Utenomjordiske på besøk? Russland, Kina eller Iran? Prøver de å erklære nasjonal krise for å kødde til for Trump? Er det en flase flag operasjon for å gå til krig mot noen? Prøver noen å trekke oppmerksomheten bort fra noe annet? Usikker på om amerikanske forsvaret har sendt opp droner, mangel på respons har vært helt latterlig og er en av grunnene til den økende frustrasjonen. Hvite Hus/Pentagon har kommentert flere av de påståndene, men det er morsomt at samtidig som de ikke klarer å identifisere hva disse er - forteller de oss alikevel fortelle oss hva det ikke er - og at de ikke er en trussel. Fullstendig selvmotsigende. Jeg tror nok amerkanske myndighetene kjenner veldig godt til hva dette er, ellers burde det være full panikk i bakrommet nå. Men du må nok høyt opp på klassifiseringsnivået. 1 Lenke til kommentar
Godjul Skrevet mandag kl 19:24 Del Skrevet mandag kl 19:24 Merkelig nok oppstår disse UFO-eventene kun i "in the land of smoke and mirrors". Er det noen andre land som egentlig opplever dette utenom USA?🧐 Ser aldri ufo-eventer i India, Kina, Midtøsten eller Europa for den slags skyld 3 Lenke til kommentar
Galaxyx32 Skrevet mandag kl 19:36 Del Skrevet mandag kl 19:36 Når USAs regjering begynner prate om UFO'er blir jeg med en gang skeptisk. Hvorfor prater de om dette nå? Hva er det de vil oppnå med dette? De vet nok veldig godt hva dette er og det er nok menneskapt alt sammen. 1 Lenke til kommentar
Surveyor Skrevet mandag kl 19:40 Del Skrevet mandag kl 19:40 Godjul skrev (14 minutter siden): Merkelig nok oppstår disse UFO-eventene kun i "in the land of smoke and mirrors". Er det noen andre land som egentlig opplever dette utenom USA?🧐 Ser aldri ufo-eventer i India, Kina, Midtøsten eller Europa for den slags skyld Det er visst observasjoner i andre land også fra usikre kilder. UK, Kina, Australia blandt annet Lenke til kommentar
MrL Skrevet mandag kl 19:40 Forfatter Del Skrevet mandag kl 19:40 Godjul skrev (4 minutter siden): Merkelig nok oppstår disse UFO-eventene kun i "in the land of smoke and mirrors". Er det noen andre land som egentlig opplever dette utenom USA?🧐 Ser aldri ufo-eventer i India, Kina, Midtøsten eller Europa for den slags skyld Jeg skrev litt om det i første post, allerede forrige måned skjedde dette i Kina. Det har vært stor aktivitet i England og særlig USA, de to er uten tvil bekreftet. Men jeg har sett folk rapportert og sendt videoer fra mange land. I tillegg til piloter over hele verden. Men det er mye man ikke kan bekrefte. Jeg tror det er mer aktivitet fra andre land enn man tror, media i stor grad fokuserer på USA. Her f.eks - bare et par dager siden - rapporteres om tilsvarende hendelser flere steder i Tyskland. 2 Lenke til kommentar
Surveyor Skrevet mandag kl 19:44 Del Skrevet mandag kl 19:44 Galaxyx32 skrev (4 minutter siden): Når USAs regjering begynner prate om UFO'er blir jeg med en gang skeptisk. Hvorfor prater de om dette nå? Hva er det de vil oppnå med dette? De vet nok veldig godt hva dette er og det er nok menneskapt alt sammen. Min mening er at dette er en av to ting, enten for å hindre Trump sin innsettelse fordi Biden adm har intel på hva han kommer til å gjøre, eller avdekke hva Biden adm har gjort. Eller så leter de etter noe/noen som de absolutt ikke vil si høyt de har mistet 2 Lenke til kommentar
MrL Skrevet mandag kl 19:51 Forfatter Del Skrevet mandag kl 19:51 (endret) Surveyor skrev (9 minutter siden): Min mening er at dette er en av to ting, enten for å hindre Trump sin innsettelse fordi Biden adm har intel på hva han kommer til å gjøre, eller avdekke hva Biden adm har gjort. Eller så leter de etter noe/noen som de absolutt ikke vil si høyt de har mistet Jeg vet ikke om det som skjer nå er isolerte hendelser, men det er paraleller til disse hendelsene med hendelser som allerede har skjedd over flere tiår. Det som er nytt nå er en enorm opptrapping. Anbefaler å se Radar confirms UFO swarm around Navy warship som jeg også postet i tråden her. Objektene vi ser nå kan være tilsvarende disse(Orbs og triangulære), fra videoer fanget av US Navy i 2019 - under Trump sin presidentperiode. Endret mandag kl 19:54 av MrL Lenke til kommentar
Surveyor Skrevet mandag kl 19:59 Del Skrevet mandag kl 19:59 MrL skrev (3 minutter siden): Jeg vet ikke om det som skjer nå er isloerte hendelser, men det er paraleller til disse hendelsene med hendelser som allerede har skjedd over flere tiår. Det som er nytt nå er en enorm opptrapping. Anbefaler å se Radar confirms UFO swarm around Navy warship som jeg også postet i tråden her. Objektene vi ser nå kan være tilsvarende disse(Orbs og triangulære), fra videoer fanget av US Navy i 2019 - under Trump sin presidentperiode. Du sier noe der, det som er nå virker å være flere, hyppigere og mer synlig. Kom til å tenke på de lysene i Hessdalen når jeg så noen av de videoene ute nå 1 Lenke til kommentar
Valmeth Skrevet mandag kl 20:11 Del Skrevet mandag kl 20:11 (endret) Det ble spekulert i om dette er "sniffer-droner" som søker etter kjernevåpen på avveie. Om det kan være sannsynlig, eller om det hele er et show for å skremme/få vekk oppmerksomhet fra noe annet er ikke godt å si, kanskje må foliehatten på? Men det jeg er rimelig overbevist om er: - Dersom de virkelig ikke visste hva dette var, hadde det vært skutt ned for lenge siden. - At det står Northrop/Lockheed/Boeing/Raytheon på disse "ufo'ene". Endret mandag kl 20:12 av Valmeth skriver som ei kråke 2 Lenke til kommentar
MrL Skrevet mandag kl 20:22 Forfatter Del Skrevet mandag kl 20:22 (endret) Surveyor skrev (24 minutter siden): Du sier noe der, det som er nå virker å være flere, hyppigere og mer synlig. Kom til å tenke på de lysene i Hessdalen når jeg så noen av de videoene ute nå Interessangt, kjente ikke til Hessdalen fenomenet- ser det er masse forskning og et stort prosjekt rundt det. Ikke minst.. lyskuler og objekter i triangular form/formasjon, akkurat som de andre.. Endret mandag kl 20:23 av MrL Lenke til kommentar
Galaxyx32 Skrevet mandag kl 20:23 Del Skrevet mandag kl 20:23 Tror ikke noen regjering ville gått ut med dette om de ikke visste hva det er, spesielt i USA. Det ville blitt forsøkt skutt ned, hemmeligstemplet og skjult i årevis. At de plutselig dekker slike saker nå tyder på at de prøver på noe. 1 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet mandag kl 20:27 Del Skrevet mandag kl 20:27 Mye mas og fjas om dette greiene, ingenting skjer. Her i byen ringte en skokk med folk til politiet pga julemarkedet hadde skaffet seg laserlys som de siktet mot skydekket. Ulv ulv og slikt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå