iblazeqt Skrevet 4. desember Forfatter Del Skrevet 4. desember Samme svar fra samme person hos Ginatricot uansett hva jeg skriver. Saken blir meldt til Forbrukerrådet ila dagen. Lenke til kommentar
barfoo Skrevet 4. desember Del Skrevet 4. desember 13 minutes ago, iblazeqt said: Samme svar fra samme person hos Ginatricot uansett hva jeg skriver. Saken blir meldt til Forbrukerrådet ila dagen. Fortell seljar at du tar det som reklamasjon mot bank ettersom selger nekter å oppfylle sine forpliktelser. Det bruker ofte å føre til reaksjon. 2 Lenke til kommentar
engavif Skrevet 4. desember Del Skrevet 4. desember Har brukt dem flere ganger, aldri opplevd noen problemer. Lenke til kommentar
iblazeqt Skrevet 4. desember Forfatter Del Skrevet 4. desember engavif skrev (4 minutter siden): Har brukt dem flere ganger, aldri opplevd noen problemer. Vil tro det stort sett går greit. I dette tilfellet hang de pakken på et postkassestativ som står veldig eksponert til, klokken 03:37 på natten. De(HH) avtalte ikke dette med oss. De fant ikke vår enebolig, og tok egen avgjørelse, uten vårt samtykke, på å henge pakken på stativet, da den ikke fikk plass i postkassen. Lenke til kommentar
tigerdyr Skrevet 4. desember Del Skrevet 4. desember Det er ikke så enkelt å unngå Helt Hjem. Bestilte en masse bøker fra Amazon og de ble alle levert med Helt Hjem. Tydeligvis har de inngått en avtale med de, så det ikke lenger er Bring/Posten som brukes. Den ene pakken ble lagt i en helt annen persons postkasse, men vedkommende var snill og leverte den videre til meg. Er sålangt eneste dårlige opplevelse jeg personlig har hatt med de. Lenke til kommentar
Penny Skrevet 4. desember Del Skrevet 4. desember Helt Hjem har feilet hver eneste gang jeg har prøvd dem, så jeg unnlater å kjøpe hvis det ikke tilbys andre leveringsalternativ. Begynner å lure på om det lokale budet er tidligere stortingsrepresentant eller noe mtp hvor fortapt han er når det gjelder bostedsadresser. Ikke at PostNord har vært så mye bedre, som ikke gidder å levere tyngre pakker, men bare legger lapp i postkassen om at de forsøkte å levere, men ingen var hjemme (to dager på rad så jeg varebilen stoppe ved postkassestativet uten at noen gikk ut av den), og ved to anledninger dumpet verdifulle pakker (femsifrede kronebeløp) rett på fortauet, hvorpå budet selv signerte for mottatt, og selv om jeg presenterte overvåkningsbilder som viste hendelsen og at ingen andre enn budet kunne ha signert var det null interesse fra kundeservice om å ta tak i problemet. Det er rett og slett en helt dysfunksjonell bransje, og jeg vil tro det eneste som hjelper er å ramme dem i lommeboken. 3 Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 5. desember Del Skrevet 5. desember HeltHjem = AldriHjem i min erfaring. Unngår tjenesten så langt det lar seg gjøre. Hvis det er det eneste et firma tilbyr, så kjøper jeg varen et annet sted istedet. Tar ikke sjansen lengre. 5 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 5. desember Del Skrevet 5. desember (endret) Zepticon skrev (På 3.12.2024 den 10:59 AM): Skjønner ikke at folk gidder å bruke 4000kr på klær, og så skal spare 60kr på Helt-Hjem Har man ikke brukt Helt hjem har man nødvendigvis ikke den dårlige erfaringen som mange andre hard. TS og samboeren har lært på den tunge måten nå. Jeg har brukt HH et par ganger. Sist gang ble da jeg skulle sende et objektiv fra Bærum til nodvestlandet. Tror HH bruke 6 uker og hadde ikke peiling på hvor varen var underveis. Etter det ble det Posten for alle pengene. Endret 5. desember av ilpostino 2 1 Lenke til kommentar
Gargantua Skrevet 5. desember Del Skrevet 5. desember (endret) Jeg bestilte en vare via Helt Hjem for noen dager siden. En vare som er fysisk bitteliten, og bør få plass i en postkasse. Jeg bor i en boligblokk, hvor andre bud har lagt varer foran inngangsdøra mi i gangen. Helt Hjem har ikke klart noen av delene. Har fått mail om at budet "ikke klarte å levere". "Gadd ikke å levere", tenker jeg vi sier. Det er mer behagelig for budet å bare kjøre alt til en post-i-butikk. Jeg vil heretter unngå Helt Hjem som pesten. Endret 5. desember av Gargantua 2 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 5. desember Del Skrevet 5. desember Hadde samme erfaring med Poererbuddy. Skulel få levert noe på mandag mellom 17:30 og 21:30. klokken 23:00 får SMS om at de ikke klarer å levere.Prøvde på ny levering i går. jeg har lagt inn ganske detaljert beskrivelse av navnet på ringeklokken, hvilken etasje++ jeg bor i. Da det endelig var min tur fikk jeg SMS om at de ikke klarte å levere. Var vel heller det at budet ikke gadd. Angrer på at jeg ikke sjekket bestillingen bedre g fikk det levert med Posten istedenfor. 3 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 5. desember Del Skrevet 5. desember HeltHjem er billigere enn PostNord. Har vært skrevet mye om Postnord, hvordan de er dårlig betalt, så hvordan tror dere det er med ansatte i Helthjem? Velg Posten om dere har valget. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå