Spillredaksjonen Skrevet 3. desember Del Skrevet 3. desember Markerer 30-årsjubileet i ny PlayStation 5-oppdatering Les hele saken på Gamer.no» 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. desember Del Skrevet 3. desember Hadde vært hyggelig om dette kunne vært en permanent greie 1 Lenke til kommentar
cosmic1981 Skrevet 3. desember Del Skrevet 3. desember Det feires i dag med å spille Ridge Racer, som var det første spillet som ble kjøpt til PS1. Må også gjennom Demo1 for å se den ikoniske dinosauren gå rundt på skjermen 2 Lenke til kommentar
Krig og fred Skrevet 3. desember Del Skrevet 3. desember Rart å tenke på at «wow dette er fremtiden» er 30 år siden 🥲 De hadde kul reklame i alle fall 2 Lenke til kommentar
cosmic1981 Skrevet 3. desember Del Skrevet 3. desember Krig og fred skrev: Rart å tenke på at «wow dette er fremtiden» er 30 år siden 🥲 De hadde kul reklame i alle fall Haha digger de reklamene for konsoller før i tiden :D 1 Lenke til kommentar
Gringorilla Skrevet 3. desember Del Skrevet 3. desember (endret) cosmic1981 skrev (1 time siden): Haha digger de reklamene for konsoller før i tiden Oh yes. Kevin Butler er og blir en favoritt, men de har hatt mye annet bra også. Denne som gjorde narr av Xbox sine restriksjoner for eksempel: Men Xbox hadde også en fantastisk en: Er faktisk sinnsykt hvor mange forskjellige reklamer Playstation har hatt. Her er noen som har forsøkt å samle alle: Men det er én reklame som har blitt værende i hodet mitt i årevis, men jeg finner den ikke noen steder, så jeg begynner å lure på om jeg er gal og/eller lider av Mandela Effect. Kanskje noen kan hjelpe meg? Det var en reklame for enten Playstation 3 eller Playstation 4. Reklamen hadde Clifton Collins Jr i hovedrollen, og handlingen var satt til Mexico eller lignende i en mansion med et basseng. Det var litt kartell-vibber over det hele. Som alltid i Playstation-reklamer, så var den ganske absurd og hadde lite med faktiske spill å gjøre. Noen som husker denne, og/eller har en link til videoen? Edit: Fant den endelig! Endret 3. desember av Gringorilla 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. desember Del Skrevet 3. desember cosmic1981 skrev (1 time siden): Det feires i dag med å spille Ridge Racer, som var det første spillet som ble kjøpt til PS1. Må også gjennom Demo1 for å se den ikoniske dinosauren gå rundt på skjermen Den dagen jeg såg Ridge Racer på TV-skjermen i stua til en kompis for første gang, den enorme overgangen i fra konsollene som kom før...den opplevelsen har brent seg inn i sjela. Det var rett og slett ett godt gammelt hakeslepp øyeblikk 2 Lenke til kommentar
Rogshit Skrevet 3. desember Del Skrevet 3. desember cosmic1981 skrev: Det feires i dag med å spille Ridge Racer, som var det første spillet som ble kjøpt til PS1. Må også gjennom Demo1 for å se den ikoniske dinosauren gå rundt på skjermen Fulgte demo1 med på ps1retro-konsollen eller har du tatt vare på en gammel playstation? 1 Lenke til kommentar
svenka Skrevet 3. desember Del Skrevet 3. desember Til alle som er glad i podcast 🤠🕹️☕️👌 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. desember Del Skrevet 5. desember Rogshit skrev (På 3.12.2024 den 12:14 PM): cosmic1981 skrev (På 3.12.2024 den 8:52 AM): Det feires i dag med å spille Ridge Racer, som var det første spillet som ble kjøpt til PS1. Må også gjennom Demo1 for å se den ikoniske dinosauren gå rundt på skjermen Fulgte demo1 med på ps1retro-konsollen eller har du tatt vare på en gammel playstation? Har enda den originale som fulgte med i esken 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå