Gå til innhold

Markerer 30-årsjubileet i ny PlayStation 5-oppdatering

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
cosmic1981 skrev (1 time siden):

Haha digger de reklamene for konsoller før i tiden :D

Oh yes. Kevin Butler er og blir en favoritt, men de har hatt mye annet bra også.

Denne som gjorde narr av Xbox sine restriksjoner for eksempel:

Men Xbox hadde også en fantastisk en:

Er faktisk sinnsykt hvor mange forskjellige reklamer Playstation har hatt. Her er noen som har forsøkt å samle alle:

Men det er én reklame som har blitt værende i hodet mitt i årevis, men jeg finner den ikke noen steder, så jeg begynner å lure på om jeg er gal og/eller lider av Mandela Effect. Kanskje noen kan hjelpe meg? Det var en reklame for enten Playstation 3 eller Playstation 4. Reklamen hadde Clifton Collins Jr i hovedrollen, og handlingen var satt til Mexico eller lignende i en mansion med et basseng. Det var litt kartell-vibber over det hele. Som alltid i Playstation-reklamer, så var den ganske absurd og hadde lite med faktiske spill å gjøre. Noen som husker denne, og/eller har en link til videoen?

Edit: Fant den endelig!

Endret av Gringorilla
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
cosmic1981 skrev (1 time siden):

Det feires i dag med å spille Ridge Racer, som var det første spillet som ble kjøpt til PS1. Må også gjennom Demo1 for å se den ikoniske dinosauren gå rundt på skjermen :)

Den dagen jeg såg Ridge Racer på TV-skjermen i stua til en kompis for første gang, den enorme overgangen i fra konsollene som kom før...den opplevelsen har brent seg inn i sjela. Det var rett og slett ett godt gammelt hakeslepp øyeblikk :D 

• Liker 2
Lenke til kommentar
cosmic1981 skrev:
Det feires i dag med å spille Ridge Racer, som var det første spillet som ble kjøpt til PS1. Må også gjennom Demo1 for å se den ikoniske dinosauren gå rundt på skjermen :)
Fulgte demo1 med på ps1retro-konsollen eller har du tatt vare på en gammel playstation?
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Rogshit skrev (På 3.12.2024 den 12:14 PM):
cosmic1981 skrev (På 3.12.2024 den 8:52 AM):

Fulgte demo1 med på ps1retro-konsollen eller har du tatt vare på en gammel playstation?

Har enda den originale som fulgte med i esken :) 

IMG_0411.jpeg

• Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...