Gå til innhold

Hva slags fagbrev er mest etterspurt?

Anbefalte innlegg

55 minutes ago, el_cash said:

Snakket for et par dager siden med en taktekker (!), han fikk rett og slett ikke tak i folk

Stor sjanse for at han betaler absolutt minimum da gitt.... Bør nok se etter øst-europeere som tåler litt mindre betalt. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
58 minutes ago, Kassettspiller said:

Ja, tenker som for eksempel prossesoperatør eller industrimekaniker kunne ha vært noe. :)

Sjekk ut CNC maskinering. Arbeidsplassen min sliter med å få inn gode CNC operatører nå. Det er et yrke som er vanskelig å vise frem på en god måte, så jeg deler en video som jeg mener forklarer det godt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Kassettspiller skrev (3 timer siden):

Ja, tenker som for eksempel prossesoperatør eller industrimekaniker kunne ha vært noe. :)

Jeg har jobbet som begge, og det tror jeg kanskje ikke. Begge er ofte brutalt tunge og krever mye kreativ problemløsning utenfor boksen, og perfeksjon er ikke så ofte en del av realiteten. Automasjon og industrielektriker er mine tips. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Thor. skrev (3 timer siden):

Sjekk ut CNC maskinering. Arbeidsplassen min sliter med å få inn gode CNC operatører nå. Det er et yrke som er vanskelig å vise frem på en god måte, så jeg deler en video som jeg mener forklarer det godt.

Ja det har vi slitt med i noen år nå og nå har vi så mye arbeid at vi sysler med luksus problemer egentlig 😂 men skal du ha en elektriker eller automatiker ja da dukker plutselig 2-3 stykker opp 🤣

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...