Gjest 17419...4d2 Skrevet 2. desember Del Skrevet 2. desember minim skrev (41 minutter siden): Høres bra ut. Nyt harryturen på våres regning. Jeg betaler skatt!!!!!🖕 Anonymous poster hash: 17419...4d2 Lenke til kommentar
Monster Skrevet 2. desember Forfatter Del Skrevet 2. desember minim skrev (2 timer siden): Du får nok ikke legen med på et slikt møte, men tillitsvalgt eller verneombudet ditt kan du få med deg. Ellers takk Lenke til kommentar
Monster Skrevet 2. desember Forfatter Del Skrevet 2. desember minim skrev (1 time siden): Høres bra ut. Nyt harryturen på våres regning. Åja så jeg betaler ikke skatt jeg da eller? Lenke til kommentar
Monster Skrevet 3. desember Forfatter Del Skrevet 3. desember minim skrev (På 2.12.2024 den 8:48 PM): De ønsker vel ikke å betale penger til noen som ikke vil jobbe og det er jo forståelig. Gidder du ikke engang å ta deg tiden til et kort møte når du går med full lønn er det ihvertfall null sympati høste herfra. BTW. Har du ikke allerede et par tråder gående om dette nå? Ikke vil jobbe? Hvordan skal man orke å jobbe når man er deprimert? Lenke til kommentar
Monster Skrevet 3. desember Forfatter Del Skrevet 3. desember :utakt skrev (På 2.12.2024 den 8:58 PM): Fra arbeidsgivers side handler dette om at de må følge loven. De må ha dialog med deg. Hvis ikke så kunne du sendt klage på dem "de fulgte meg ikke opp, det skal de" og bla bla. Sier ikke at du hadde gjort det, jeg skjønner du bare vil bli ferdig med stedet, men sånn er det nå. Husker jeg riktig med at dette blant annet handler om at du ikke har hatt nok tid til å gjøre oppgavene de forventer av deg? Og så har det blitt masse styr i forbindelse med det? De har plikt til å prøve å tilrettelegge, så i oppsigelsestiden kan det f.eks. hende at du hadde fått tilbud om å jobbe redusert stilling og med mindre tidspress? Eller om de fant en annen oppgave til deg, på kontor i administrasjonen eller noe sånt? Det er derfor de vil ha møte, for å se om det er noe de kan gjøre. Som sagt, de er pålagt å ha denne oppfølgingen. De prøver ikke å "tvinge" deg til noe. Lykke til, hvertfall. Huff ja jeg vil jo bare bli ferdig med dem og det tror jeg de vil og med meg. Jeg følte meg så liten på det møtet når de rotter seg sammen mot meg. Men i dag har jeg meldt meg inn i LO og fått en tillitsvalgt. Så når jeg blir kalt inn neste gang kommer jeg til å ta med tillitsvalgt. Lenke til kommentar
Gjest 17419...4d2 Skrevet 3. desember Del Skrevet 3. desember :utakt skrev (På 2.12.2024 den 8:58 PM): Fra arbeidsgivers side handler dette om at de må følge loven. De må ha dialog med deg. Hvis ikke så kunne du sendt klage på dem "de fulgte meg ikke opp, det skal de" og bla bla. Sier ikke at du hadde gjort det, jeg skjønner du bare vil bli ferdig med stedet, men sånn er det nå. Husker jeg riktig med at dette blant annet handler om at du ikke har hatt nok tid til å gjøre oppgavene de forventer av deg? Og så har det blitt masse styr i forbindelse med det? De har plikt til å prøve å tilrettelegge, så i oppsigelsestiden kan det f.eks. hende at du hadde fått tilbud om å jobbe redusert stilling og med mindre tidspress? Eller om de fant en annen oppgave til deg, på kontor i administrasjonen eller noe sånt? Det er derfor de vil ha møte, for å se om det er noe de kan gjøre. Som sagt, de er pålagt å ha denne oppfølgingen. De prøver ikke å "tvinge" deg til noe. Lykke til, hvertfall. De gjorde det jo..de kom å påstod at jeg ikke var syk og blandet seg inn i det. Og var frekke. Nå har jeg meldt meg inn i LO i dag så hvis de kaller meg inn flere ganger nå skal jeg ta med tillitsvalgte. Fe fikk meg til å føle meg så liten.. tydelig at ikke de tar psykiske problemer på alvor og dessuten har ikke de noe med hvorfor jeg er sykemeldt..de kan ikke sitte å blande seg inn å si. "Du kan ikke bli utbrent av en halv stilling" og sånne ting. De vet ikke hvordan jeg har det.. jeg adhd og ptsd og fra før som gjør at jeg lett blir stresset. De satt å snakka som om legen min har gitt meg falsk sykemelding. Og jeg ble ikke akkurat bedre etter det møtet. Anonymous poster hash: 17419...4d2 Lenke til kommentar
mabeta Skrevet 3. desember Del Skrevet 3. desember Gjest 17419...4d2 skrev (8 minutter siden): De gjorde det jo..de kom å påstod at jeg ikke var syk og blandet seg inn i det. Og var frekke. Nå har jeg meldt meg inn i LO i dag så hvis de kaller meg inn flere ganger nå skal jeg ta med tillitsvalgte. Fe fikk meg til å føle meg så liten.. tydelig at ikke de tar psykiske problemer på alvor og dessuten har ikke de noe med hvorfor jeg er sykemeldt..de kan ikke sitte å blande seg inn å si. "Du kan ikke bli utbrent av en halv stilling" og sånne ting. De vet ikke hvordan jeg har det.. jeg adhd og ptsd og fra før som gjør at jeg lett blir stresset. De satt å snakka som om legen min har gitt meg falsk sykemelding. Og jeg ble ikke akkurat bedre etter det møtet. Anonymous poster hash: 17419...4d2 Husk at det kan være en karantene på hjelp fra fagforeninger. Må faktisk innrømme at jeg får en stygg bismak av de som venter til de har driti seg ut og sitter i klisteret før de melder seg inn i noe. Blir som å tegne forsikring etter at du har brent ned ditt eget hus. (noe jeg har en anelse om kan passe bra for deg, ut i fra hvordan du skriver her). Uansett, lykke til videre i livet. 1 Lenke til kommentar
Gjest 17419...4d2 Skrevet 3. desember Del Skrevet 3. desember mabeta skrev (28 minutter siden): Husk at det kan være en karantene på hjelp fra fagforeninger. Må faktisk innrømme at jeg får en stygg bismak av de som venter til de har driti seg ut og sitter i klisteret før de melder seg inn i noe. Blir som å tegne forsikring etter at du har brent ned ditt eget hus. (noe jeg har en anelse om kan passe bra for deg, ut i fra hvordan du skriver her). Uansett, lykke til videre i livet. Skjønner poenget. Prøvde å melde meg inn i fagforeningen her for noen måneder siden men fikk svar tilbake at de ikke organiserer bedriften jeg er i. Og jeg trodde det var det samme som LO og prøvd å google meg frem. Så fant jeg ut i dag at lo er riktig for meg. Men jeg kommer til å fortsette å være medlem der når jeg får ny jobb og hvis det blir privat. Lærte i dag at lo er for privat bedrift og Fagforbundet hvis man er ansatt i kommunen . Om ikke jeg kan få hjelp nå så får jeg heller be arbeidsgiver utsette neste møte til min karantenetid er over. De har brutt arbeidsmiljøloven på noen punkter og.. så jeg blir lett provosert når de pppeler mine feil og skal sitte å rakke ned på meg. Anonymous poster hash: 17419...4d2 Lenke til kommentar
Gjest 17419...4d2 Skrevet 3. desember Del Skrevet 3. desember mabeta skrev (54 minutter siden): Husk at det kan være en karantene på hjelp fra fagforeninger. Må faktisk innrømme at jeg får en stygg bismak av de som venter til de har driti seg ut og sitter i klisteret før de melder seg inn i noe. Blir som å tegne forsikring etter at du har brent ned ditt eget hus. (noe jeg har en anelse om kan passe bra for deg, ut i fra hvordan du skriver her). Uansett, lykke til videre i livet. De har ofte glemt å gi meg Feriepenger men jeg har vært grei å sagt at det går fint hver gang når de sier jeg skal få Feriepengene på lønna etter ferien på neste lønning. Det har skapt mye problemer for meg å ikke få de pengene når jeg hadde forventet det. Men jeg har vært grei og ikke villet krangle. Men de er veldig strenge mot meg hvis jeg gjør noen feil og skal gni det inn liksom. Men jeg står i det og tar til meg kritikk og legger meg flat uten å prøve å skylde på noen andre. Anonymous poster hash: 17419...4d2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå