Alfred_A Skrevet 2. desember Del Skrevet 2. desember Mitt personlige valg er det Aass da de solgte 1.5 liter flasker. Etter "Julebruskongen" ble gjort kjendis av "Norges Herligste" så gikk de over til 0.33 på glass. Nå er det smak / pris på 1.5 liter som blir kjøpt her i huset. Hansa er best her i huset. Lenke til kommentar
en som bare lurer på mye rart Skrevet 5. desember Del Skrevet 5. desember dahls er best synes jeg men ikke smakt alle typene som selges. Helst på glass etter smak men storflaske etter pris. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 5. desember Del Skrevet 5. desember Normalt sett ikke storfan av julebrus, men Mack sin var faktisk ikke så verst i år syntes jeg. Frisk, ikke så sinnsyk søt men fortsatt "julebrus-smak". Lenke til kommentar
Duriello Skrevet torsdag kl 14:20 Del Skrevet torsdag kl 14:20 Har alltid foretrukket Dahls på glassflaske, men etter at produksjonen ble flyttet sørover så er den ikke like god lenger. Har prøvd Hamar sin, men er en noe halv-ekkel parfymeaktig smak på den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå