Spillredaksjonen Skrevet 2. desember 2024 Del Skrevet 2. desember 2024 Fortnite satte ny spillerrekord i helgen Over 14 millioner var inne samtidig. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 3. desember 2024 Del Skrevet 3. desember 2024 14 millioner samtidig inne i et spill. Helt vanvittig tall, og det slår meg hvor lite jeg vet om hva som er "in" for tiden. For øvrig en potensiell forklaring på hvorfor de fleste nye spill flopper. Når 14 millioner spiller et spill samtidig (i et spill som er nesten 8 år gammelt) taler det for at folk i mindre grad enn før kjøper nye spill. Lenke til kommentar
engavif Skrevet 3. desember 2024 Del Skrevet 3. desember 2024 Er det flaut å si at jeg aldri har spilt det? Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 3. desember 2024 Del Skrevet 3. desember 2024 engavif skrev (14 minutter siden): Er det flaut å si at jeg aldri har spilt det? Ja. Kom igjen! Prøv det Lenke til kommentar
engavif Skrevet 3. desember 2024 Del Skrevet 3. desember 2024 flamethower1234 skrev (2 minutter siden): Ja. Kom igjen! Prøv det Hehe, kanskje det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå