Gå til innhold

Hva synes dere om Deus ex 2 grafikken?

Anbefalte innlegg

taå. Hvis det er noe som er forferdlig i DX2 så er det fysikken. Kommer du borti tunge tønner så fyker de bortover gulvet. Du kaster voksne mennesker 10 meter bortover. Elle like langt som du greier å kaste en basketball. Og selv om du kan løfte å kaste en voksen mann langt greier du ikke å plukke opp en sofa....

Du kan heller ikke skade andre eller degselv ved å kaste ting på de/deg. Dette var mulig i DX1.

Andre minus

-AI

-Grafikk optimalisering

-Størrelsen på brettene

-Måten de "lurer" deg til å tro at du faktisk har invirkning på spillet i særlig grad.

-Atmosfæren.

+ Grafikken (- det at den er litt buggete hos meg?)

+ ?

Min personlige mening selvfølglig :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er det spillet som har den BESTE multimedia spillfølelsen (grafikk/lyd 3d flyt)

Men det krever at du har en maskin til å kjøre alle effektene på.

om du er skuffet over dette kan du likegodt glemme halflife2 for den vil bli enda verre.

Jeg har testet fullversjonen med 1.1 patch

denne 1.1 patcher en en Nødvendighet uten den lagger musa og du opplever unødvendige bugs.

Lenke til kommentar

Veritas_: Jeg vet hvordan fysikken er. Som sagt har jeg spilt demoen. Jeg tenkte bare at det hadde å gjøre med bugs, som ville rettes opp før utgivelse. Havoc er tross alt verdens beste fysikkmotor. Ser ut til at jeg tok feil.

Men jeg må si du er overdrevent negativ til spillet. Jeg synes det var bra. Litt skuffende i forhold til eneren, men det var bra for det. Min personlige mening, selvfølgelig. :)

Lenke til kommentar

Har byttet ut omega driveren med Catalyst nå, og må seia det hjalp ein god del på ytelse + den grafikk buggen eg sleit med e borte.

E havoc fysikk motoren? trodde det va grafikk motoren. Jaja. Havoc ska i så fall vara ganske bra. Ser jo kossen an virke i HL2 videoene. Folk daue iallefall av at ting dette på de.

Overdrevent negativ? Jau. Forventa jo noe på DX1 høyde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...