Gå til innhold

Hva synes dere om Deus ex 2 grafikken?

Anbefalte innlegg

Hei dere

Jeg lastet ned demoen på Deus ex2 og ble temmelig skuffet over grafikken.

Jeg kjørte spillet i 1600*1200, og det flyt ikke akkurat smertefritt, til sammenligning kjører jeg Max payne demoen i 2048*1536, med max antialiasing og antistropic med max grafikksettings mye bedre.

Er det bedre og raskere grafikk i fullversjonen av Deus ex?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei dere

Jeg lastet ned demoen på Deus ex2 og ble temmelig skuffet over grafikken.

Jeg kjørte spillet i 1600*1200, og det flyt ikke akkurat smertefritt, til sammenligning kjører jeg Max payne demoen i 2048*1536, med max antialiasing og antistropic med max grafikksettings mye bedre.

Er det bedre og raskere grafikk i fullversjonen av Deus ex?

Skal du ha noe som helst sjanse til å kjøre dette spillet på 1600x1200 må du ha et sinnsykt grafikkort...

Jeg har Ti-4200, og fikk ikke helt glatt bilde uten lagg noen steder før jeg gikk ned i 640x480. Det er for dårlig. Ti-4200 er ikke et sååå dårlig kort! :cry:

Lenke til kommentar

synes grafikken er knall jeg, men synes det ligger en "blur" effekt på

hele bildet, og det er litt "kantete". ikke CS kantete, men bare litt kantete

det er det eneste jeg synes er dårlig med grafikken, og spillet for den del.

skaff dere hele spillet, det er verdt det, og patch det til 1.1, så får du

med quick save/load

BTW: kjører 1024*768 uten aa/af, men med alt det andre på topp.

9600pro takkler det glatt, men jeg skal begynne å kjøre det på 2x aa pga

"kantene"

Endret av BrAtTeRn
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

jeg var 100% imot dette spillet og avbestilte min kopi fra usa etter å ha spilt demoen. endte dog opp med å bestille igjen, personlig så nyter jeg virkelig dette spillet, patchet det opp til versjon 1.1 med en gang og det var virkelig en forbedring.

kjører det i 1024*768 - blur - 4x og high på alt

dog mener jeg historien burde ha blitt bedre forklart, føler det skal veldig lite til for å gå glipp av noe vesentlig.

angående grafikken: først mislikte jeg den, nå føler jeg mer og mer at den passer til spillet. (kanskje litt morsom måte å si det på, men grafikken styrker opplevelsen)

Endret av Slettet-80wCWpIM
Lenke til kommentar

Tror nok alt dette vil bedre, når denne versjonen blir solget i butikkene. Blir litt for dumt å kritisere når det ikke er kommet i en komplett versjon enda, men jeg tror at det blir bra etter en stund (ihvertfall hvis man tenker på Halo) *håper*

PS Vær så snill å ikke kom med at det er bedre enn det ogsåvidere, alle konsollene som er på markedet i dag, er helt utmerket, på sin spesielle måte.

Edit : Tror jeg var helt idiot når jeg skrev dette "argumentet" men men, det betyr jo heldigvis at det ett dårlig spill eller noe. *ler*

Endret av TharoZ
Lenke til kommentar

Jeg skjønner virkelig ikke hva folk klager på. Deus Ex 2 er et av tidenes aller flotteste spill! Og jeg har bare spilt demoen. Det er litt buggete, javel, men det er ikke noe som ikke kan - og vil - bli fikset.

En meget grundig forklaring på hva dere misliker med DX2-grafikken hadde ikke vært å forakte.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
Jeg skjønner virkelig ikke hva folk klager på. Deus Ex 2 er et av tidenes aller flotteste spill! Og jeg har bare spilt demoen. Det er litt buggete, javel, men det er ikke noe som ikke kan - og vil - bli fikset.

En meget grundig forklaring på hva dere misliker med DX2-grafikken hadde ikke vært å forakte.

å kalle det et av tidenes flotteste spill er å ta veldig hardt i.

Lenke til kommentar

Absolutt ikke! Hvor mange andre spill kan skilte med stencil-shadows, bump-mapping, Havoc-fysikk, sylskarpe teksturer, detaljerte spillermodeller og flytende animasjon? Men når jeg kaller det et av tidenes flotteste spill, mener jeg selvfølgelig av spill som allerede er på markedet. Mao. ikke sammenlign med Far Cry eller Doom 3! ;)

Lenke til kommentar
Soldier

Jeg har faktisk den første utgaven av Deusex, å den kom ikke ut for et par år siden , men omkring 5 år siden, å jeg vil si at den første utgaven ikke er langt etter grafisk

um, når man bruker utrykket "et par", mener man ikke nødvendigvis "ett par".

Og mitt innlegg var ment som en spøk, rettet på det at du glemte å inkludere et 2-tall etter Deus Ex.

Endret av Soldier_448
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Absolutt ikke! Hvor mange andre spill kan skilte med stencil-shadows, bump-mapping, Havoc-fysikk, sylskarpe teksturer, detaljerte spillermodeller og flytende animasjon? Men når jeg kaller det et av tidenes flotteste spill, mener jeg selvfølgelig av spill som allerede er på markedet. Mao. ikke sammenlign med Far Cry eller Doom 3! ;)

altså, animasjonene er helt ræva og min mening er at det varierer utrolig mye på hva som ser bra ut og hva som ser direkte gammeldags ut.

fysikken er også ræva, woohoo du kan plukke opp esker og kaste de og tingene de treffer velter. fysikken er 100% urealistisk og ikke noe annet enn et leketøy når du kjeder deg litt.

det å skryte av fysikken og animasjonene er ikke helt på sin plass..

hvor mange spill som kan skilte med stencil shadows ? godt spørsmål, er nok en fin liste. er nok en god del spill som har bump mapping, noe som ikke akkurat er det nyeste per i dag..

personlig mener jeg splinter cell ser bedre ut..

Lenke til kommentar

ThomasM: Vel, jeg liker i alle fall animasjonene, og skjønner ikke helt hvorfor du kaller dem ræva. Fysikken er vel forbedret i fullversjonen? Hvis ikke kan jeg forstå deg på det punktet. Og så vidt jeg vet er ikke bump-mapping spesielt utbredt enda, men der kan jeg jo ta feil.

Du kan godt mene at Splinter Cell ser bedre ut, men personlig foretrekker jeg DX2. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

da er vi uenig på det punktet med animasjonene :)

fysikket er ikke på noen som helst måte forbedret i fullversjonen, samme gamle som man blir presentert i demoen, noe som fremstår som et leketøy slik at vi kan kaste på esker når vi kjeder oss.

min mening er at deux ex 2 er et bra spill, fortjener terningkast 8.

er en del småting som trekker hele opplevelsen ned.

en av de tingene er den utrolig irriterende loadingen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...