Gå til innhold

Ocd diagnose og økonomi - angst

Anbefalte innlegg

flamethower1234 skrev (6 minutter siden):

Helt ærlig? Ta deg en lang ferie i Thailand i mars/april. Er flybilletter til Bangkok for 2200kr hver vei med Norse direkte. Det fortjener du!

Skal spørre lederen om jeg kan ta en måned i Thailand i mars, selv om jeg har første arbeidsdag i starten av januar 🥳

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest 5003f...c56

Er dette en kødde post? Ts er i starten av 30 årene med 1,1 mil i oppsparte midler og lurer på om han er mislykket?? Finn feilen

Anonymous poster hash: 5003f...c56

Lenke til kommentar
2 hours ago, Cyrio said:

Oi, det må ha gått mye opp de siste årene. Ser at medianlønnen også er på rett over 600k, så ting har skjedd. 

Jaja, sjefen skal få kjørt seg neste gang vi har lønns-samtale 🙂

Det har ikke gått opp så mye jevnt over de siste årene, men de med i utgangspunktet høye lønninger har gått opp mest. Veldig mange tjener 1-5mill og en gjeng drar inn tosifret. De drar opp snittet mye. I tillegg har man alle som jobber som gir mulighet for overtid eller ekstraoppdrag som jobber mye. Jeg jobber minst mulig, men har likevel hatt 50-100K i årlig overtidsbetaling. Mange av mine kolleger ligger på rundt 300K. Men da velger man bort livet mener jeg. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
flamethower1234 skrev (14 timer siden):

Kjøp utgaven til høyre. Den til venstre er fra 2014.  10 år forskjell. Ikke hast deg, ta det rolig som du har gjort! Det viktigste du gjør er å bygge en forståelse. Kjør på! Masse håp i deg

Takk! Regner med at krypto ikke er greia for meg ut i fra det jeg har skrevet? Sosiale medier gir meg inntrykk av at det er lett-tjente penger…

Lenke til kommentar
Kyllingvinge skrev (39 minutter siden):

Takk! Regner med at krypto ikke er greia for meg ut i fra det jeg har skrevet? Sosiale medier gir meg inntrykk av at det er lett-tjente penger…

Du må lese white paperet til hvert prosjekt du skal kjøpe. Står mange ord og begreper som kan være vanskelig å forstå uten en viss forståelse på forhånd. Hold deg rolig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...