Ekva Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Er det noen som vet om en driver jeg kan bruke til logitech eye toy usb camera så jeg kan bruke det til webkamera ? Erlend Lenke til kommentar
Isoz Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Hei Må nok desværre skuffe deg der, Logitech, har som alle andre en tanke her i livet, det er å tjene penger på andre, derfor lager de ikke et produkt som går over flere platformer, som i dette tilfellet PS2->PC. Om du smører deg med tolmodighet, kommer det nok på et eller annet tidspunkt en cracket driver til Eye-Toy, men når, det er det ingen som vet. Har selv testet med en del drivere for forskjellige web kameraer fra logitech, men enda ikke funnet noe som gjør at jeg kan bruke min Eye-Toy sammen med PC'n. Mer informasjon om dette emnet kan du finne ved å bruke f.eks Kvasir sin søkemotor mot verden, og søke på Eye-Toy driver for windows, men tror du får samme svar der. Lenke til kommentar
xedius Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Er det noen som vet om en driver jeg kan bruke til logitech eye toy usb camera så jeg kan bruke det til webkamera ? Erlend http://www.jacobsen.no/anders/blog/archive...on_windows.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå