Orion666 Skrevet 12 timer siden Forfatter Del Skrevet 12 timer siden (endret) trikola skrev (25 minutter siden): Det var vel nettopp dette som ble gjort slik jeg husker: SMK var involvert overfor Sindre etter Ernas initiativ Mulig. Poenget mitt er at Statsministeren er uansett helt og fullt ansvarlig for egen habilitet. Administrasjonen kan gi råd, men det fratar ikke Statsministeren sitt ansvar. Endret 12 timer siden av Orion666 1 Lenke til kommentar
Atib Azzad Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden Just now, leticia said: Ok, takk. Men så lenge man ikke kan bekrefte, så tenker jeg at det var best å slette, for å ikke spinne videre på udokumenterte rykter... Det er greit nok, jeg ville ikke be deg om noe, bare tenkte det var greit å skyte inn at det antagelig ikke ville finnes noe slikt mediaoppslag som du etterlyste. Eirin Eikefjord skrev forøvrig en god kommentar i kjølvannet av kvinnens intervju, den tar for seg mye av saksgangen i denne konkrete saken, og ukulturen som herjet (da, kanskje mer enn nå) rundt lignende saker. 1 Lenke til kommentar
leticia Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden Atib Azzad skrev (14 minutter siden): Det er greit nok, jeg ville ikke be deg om noe, bare tenkte det var greit å skyte inn at det antagelig ikke ville finnes noe slikt mediaoppslag som du etterlyste. Eirin Eikefjord skrev forøvrig en god kommentar i kjølvannet av kvinnens intervju, den tar for seg mye av saksgangen i denne konkrete saken, og ukulturen som herjet (da, kanskje mer enn nå) rundt lignende saker. Ja jeg forstår hva du ville frem til. 🙂 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå