Orion666 Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden https://www.vg.no/i/QMaPp4?utm_source=iosapp&utm_medium=share Vil Trond Giske redde partiet med større oppslutning og ny politikk, eller rive det ned med personstrid og konflikter? Lenke til kommentar
Hugin Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Han oppførte seg griskt, men det var vel i fortiden. Det er sikkert at han vet bedre nå som han har smakt konsekvensene av sine handlinger. Lenke til kommentar
leticia Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden (endret) Orion666 skrev (1 time siden): https://www.vg.no/i/QMaPp4?utm_source=iosapp&utm_medium=share Vil Trond Giske redde partiet med større oppslutning og ny politikk, eller rive det ned med personstrid og konflikter? Han vil rive det ned. Kanskje han over tid evt kan det bygge det opp igjen hvis han selv ender opp som leder av partiet. Men en ting er klart for egen del. Velger de inn han så kommer aldri AP til å få min stemme, noen gang mer. EDIT: Da har AP mistet denne stemmen for alltid. Ikke at de nødvendigvis hadde fått den, men nå blir de uansett ikke vurdert som et alternativ. Endret 2 timer siden av leticia edit 3 Lenke til kommentar
gwh Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Han er en maktkåt gris uten omtanke for andre enn seg selv. 3 Lenke til kommentar
Hugin Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden gwh skrev (Akkurat nå): Han er en maktkåt gris uten omtanke for andre enn seg selv. Tror du ikke at folk kan forandre seg? Lenke til kommentar
gwh Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden 3 minutes ago, Hugin said: Tror du ikke at folk kan forandre seg? Det tror jeg. Tror jeg han har forandret seg? Nei. 3 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden (endret) Hugin skrev (9 minutter siden): Tror du ikke at folk kan forandre seg? Ikke i denne situasjonen. Giske er en fæl og sleip type og jeg er ikke overrasket, men skuffet, over at han nå har vunnet igjen. Fuck politikere. Ikke sjangs å få bedring i landet her når idioter fortsetter å stemme på drittsekker som Giske. Herregud altså. Prøver å la være å bry meg om politikk, for det er så frustrerende, men vanskelig å ikke bli irritert av alt rundt Giske og det forbanna AP partiet. Endret 2 timer siden av Comma Chameleon 1 1 Lenke til kommentar
Ankor Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden AP har gjort en usedvanlig dårlig jobb med alt som har hastet siden Støre ble statsminister. Jeg kan ikke huske å ha sett en regjering med så stor beslutningsvegring, bortsett fra når det gjelder å innføre og øke skatter. Når de nå i tillegg kommer trekkende med Giske så har jeg antakelig stemt AP for siste gang. 4 Lenke til kommentar
leticia Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden gwh skrev (13 minutter siden): Det tror jeg. Tror jeg han har forandret seg? Nei. Den nylige prosessen i Trøndelag har vel nettopp vist at det har han ikke... 3 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden Kjerkol ble iallefall vraket. 🙂 Ærlig talt bryr jeg meg ikke hva som skjer i AP, de har ikke gitt meg noen grunn til å stemme på dem ved neste valg uansett, samme med SP.. 1 Lenke til kommentar
paatur Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden Nå har jeg aldri stemt AP (men har vurdert det ) Men inntrykket man får er hvert fall at Giske vil gå over lik for makt. Og at han selv ser på seg selv som noe viktigere enn partiet. 2 Lenke til kommentar
Krig og fred Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden 36 minutes ago, Hugin said: Tror du ikke at folk kan forandre seg? En slesk gubbejævel som har kommet seg opp og fram på grunnlag av å være en slesk gubbejævel, skal plutselig forandre seg etter å ha blitt avslørt som en slesk gubbejævel? Hvis mannen ikke kan være en slesk gubbejævel, så er grunnlaget for hans fremgang i Arbeiderpartiet borte. Giskes superkraft var å være en slesk gubbejævel. Ta fra han det, og han er bare en gubbe som deler ut flyveblader. 7 Lenke til kommentar
Kul_Djevel Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden Giske er den klart beste AP-politikeren og en stor seier idag. Han har et enormt flertall av medlemmene i Trøndelag bak seg. Parti demokrati på sitt beste. Medlemmene fikk bestemme og ikke toppene. Giske snakker politikk som folk forstår. Etter min mening burde han tatt over for Støre når den tid kommer. Lenke til kommentar
Kul_Djevel Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden paatur skrev (5 minutter siden): Nå har jeg aldri stemt AP (men har vurdert det ) Men inntrykket man får er hvert fall at Giske vil gå over lik for makt. Og at han selv ser på seg selv som noe viktigere enn partiet. Feil. Flertallet av medlemmene i Trøndelag ville ha han på topp. Dette er parti demokrati slik det skal være - altså der flertallet av medlemmene bestemmer og ikke toppene i partiet. Lenke til kommentar
paatur Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden Just now, Kul_Djevel said: Feil. Flertallet av medlemmene i Trøndelag ville ha han på topp. Dette er parti demokrati slik det skal være - altså der flertallet av medlemmene bestemmer og ikke toppene i partiet. Tro det eller ei, Norge er mere enn bare Trønderlag 2 1 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden Hvorfor er det ingen "normale" folk i politikken? Er det virkelig så fælt at bare kjeltringene gidder å ta arbeidet? Neida, gjelder ikke alle men herregud det er mange av de nå 5 Lenke til kommentar
gwh Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden Direkte fra Aftenposten I dag har vi to valg, sa Holden: – Mellom én som løfter unge fram eller én som i årevis har trakassert og presset oss ut. Holden fortsatte:– Valget i dag står mellom en kandidat som representerer fornyelse, og en som har sittet på Stortinget fra før jeg ble født. Han har i årevis trakassert og presset oss unge ut 3 Lenke til kommentar
Kul_Djevel Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden paatur skrev (Akkurat nå): Tro det eller ei, Norge er mere enn bare Trønderlag Men nå var jo dette en nominasjon i Trøndelag og dermed noe medlemmene i Trøndelag skulle bestemme. Blant medlemmene der hadde Giske et ekstremt stort flertall Lenke til kommentar
gwh Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden Trond Giske etterlevelse av Ap verdier eksemplifiseres vel best av dette utsagnet fra Oddvar Nordlie Landsmøter i Arbeiderpartiet - "har du ikke kommet deg i en seng til midnatt så er det like godt å komme seg hjem i egen seng". Det beste jeg kan si om grisen Giske er at han er ekstremt dyktig renkespiller. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå