Janak Skrevet 29. november Del Skrevet 29. november Hei! Jeg har i dag ett Logitech G915 Tactile som jeg har hatt i flere år. Dessverre synger det på siste verset. Jeg kan kjøpe samme modell på nytt, men det kunne være interessant å prøve noe nytt. Hva ser jeg etter? Trådløst og oppladbart. Gjerne dongle, ikke bare Bluetooth. RGB må kunne slås helt av. Mekanisk, foretrekker tactile brytere. Lavprofil. TKL eller 100 % Spiller ikke, kun til skriving. Gjerne makrotaster forutsatt at jeg ikke må ha programvare for å programmere. Nordisk layout. Budsjett opp til 3000, men gjerne under. Ser det finnes ganske mange alternativer, men det krymper raskt når jeg vil ha lave taster. Setter stor pris på forslag! Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Krig og fred Skrevet 7. desember Del Skrevet 7. desember Det er ikke helt hva du er ute etter, men jeg kjøpte nettopp dette https://www.komplett.no/product/1311476/datautstyr/pc-tilbehoer/mustastatur-tegnebrett/tastatur/lofree-block-traadloest-tastatur# Det er verken trådløst eller oppladbart, men det er helt fantastisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå