MeZiiren Skrevet 29. november 2024 Del Skrevet 29. november 2024 Jeg har fagprøven nå straks og blir fortalt jeg burde søke meg inn i bemanningsbyråer. jeg har ikke særlig lyst i dette og lurer på om det virkelig er slik at jeg heller burde se for meg bemanning? hvilken lønn kan jeg forvente som nybakt elektriker med fagbrev? Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 6. desember 2024 Del Skrevet 6. desember 2024 Aner jo ikke hvor du bor, men det første må jo være å sjekke finn.no/nav.no for relevante stillinger da eventuelt. Lønn avhenger av hvor i landet og i hva du skal jobbe med. Tar du fagbrev i bedrift og det er bedriften din som anbefaler bemanningsbyrå? Lenke til kommentar
MeZiiren Skrevet 6. desember 2024 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2024 (endret) Jeg har nå fagbrev. Bor i oslo sentrum. Ja det var tidligere bedrift som anbefalte bemanning. Jeg foretrekker å jobbe bygg. Hvilken pris burde jeg legge meg på ca? Endret 6. desember 2024 av MeZiiren Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 6. desember 2024 Del Skrevet 6. desember 2024 tja... 280 i timen kanskje? Sist jeg jobbet som fagarbeider elektro var det 258 i timen der jeg jobbet på sørlandet. Det var i 2020/21. så må jo ha gått opp litt? og litt ekstra for Oslo kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå