ilpostino Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 har vært litt på utkikk etter drivere til mitt kjære Parhelia-kort. Kjører Suse 9.0 mens på hjemmesiden til Matrox finnes kun drivere til Red Hat 7.3, 8.0 og 9.0.. hva er forskjellen på drivere til Red Hat og Suse på dette skjermkortet, noen som vet det eller om disse driverne er 'trygge' å bruke på Suse i det hele tatt? Lenke til kommentar
Yamato47 Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Heldig-gris, jeg og vil ha! Det trekker jo kraftig ned på et kort av denne klassen hvis støtten i Linux/FreeBSD er så som så. Lenke til kommentar
Bøb Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Muligens litt offtopic, men G450 kortet jeg har fungerer utmerket i Linux, fulgte med et fint konfigurasjons verktøy og greier Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 17. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2004 kortet funker iogforseg bra slik det er idag. Suse har også støtte for flere skjermer... så strengt tatt er det vel ikke nødvendig med drivere.... men kortet står som 'Unknown device'... så det er jo greit å få lagt inn driver.... Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Høh, så du har støtte for flere skjermer uten driveren... Hvilken FPS får du i glxgears? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå