Limbomusic Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Har en gammal Citroen Berlingo 2012 mod. Spiller alltid musikk fra usb-minne. Funker helt topp med 16gb Samsung-usb. (sånn blank smal) Men dette er nå den ENESTE som funker. Før i tiden funka Kingston/Sandisk/noname - men ALDRI nå lenger. Selv om jeg formaterer i standard windows-settings (fat32) (samme som den som funker) ALLE andre enn Samsung får jeg bare "cant read media" ellerno på. Ikke sånn life-shattering viktig dette her, men noen som har noen ideer? Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Kan det være at disken ikke kan være større enn 16gb? Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Kan også være at elektronikken er dårlig og at bare noen disker da virker. Lenke til kommentar
Limbomusic Skrevet 1 time siden Forfatter Del Skrevet 1 time siden Takk for svar. Før funka masse forskjellige. Og de funka uansett hvor mye eller lite mb (4mg og 8mb funka) MEN det var noen som aldri funka (noname/husker ikke hva de heter - hadde masse forskjellige) - som jeg sa så er det snodige nå at det KUN er den samsung blanke som funker. INGEN andre (har prøvd mange ganger og formatere og prøve) - ja det kan godt være at elekronikken er dodgy (stereoen slår seg helt vrang noen ganger og slutter å virke) . Snodig lell. Har faktisk TO av den derre samsung blanke - og den andre funker OGSÅ. så wtf lissom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå