Gå til innhold

USB-minnepenn i gammal bil-stereo

Anbefalte innlegg

Har en gammal Citroen Berlingo 2012 mod. Spiller alltid musikk fra usb-minne. Funker helt topp med 16gb Samsung-usb. (sånn blank smal) Men dette er nå den ENESTE som funker. Før i tiden funka Kingston/Sandisk/noname - men ALDRI nå lenger. Selv om jeg formaterer i standard windows-settings (fat32) (samme som den som funker) ALLE andre enn Samsung får jeg bare  "cant read media" ellerno på. Ikke sånn life-shattering viktig dette her, men noen som har noen ideer? 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for svar. Før funka masse forskjellige. Og de funka uansett hvor mye eller lite mb (4mg og 8mb funka) MEN det var noen som aldri funka (noname/husker ikke hva de heter - hadde masse forskjellige) - som jeg sa så er det snodige nå at det KUN er den samsung blanke som funker. INGEN andre (har prøvd mange ganger og formatere og prøve) - ja det kan godt være at elekronikken er dodgy (stereoen slår seg helt vrang noen ganger og slutter å virke) . Snodig lell.

Har faktisk TO av den derre samsung blanke - og den andre funker OGSÅ. så wtf lissom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...