birk88 Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Trist, men får håpe på en restart av butikken. Vi trenger den. Konkurs, Foto | Foto.no-konkurs: – Vi var i ferd med å kutte kostnader, men det tok for lang tid Lenke til kommentar
Krig og fred Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Det må være veldig tøft å være i den bransjen med tanke på at de fleste tar bilde med mobilen, og at foto som hobby er en veldig sær hobby for de spesielt interesserte, OG at folk handler på nett. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden Krig og fred skrev (1 minutt siden): Det må være veldig tøft å være i den bransjen med tanke på at de fleste tar bilde med mobilen, og at foto som hobby er en veldig sær hobby for de spesielt interesserte, OG at folk handler på nett. Sær hobby? Nå er du ute og kjøre mann! Mer seriøst, det er nok mer vanlig enn du tror. Foto.no er også en butikk for proffe fotografer og filmfotografer med utrolig utvalg av utstyr for lyssetting, redigering osv… ikke bare kamera og objektiver. Foto.no hadde store fine lokaler i Bjørvika. Det kan ikke ha vært billig. Pluss alt er blitt grusomt dyrt. For øvrig har de en bra nettbutikk som jeg absolutt tror mange handlet fra. Det var den største nettbutikken for video og foto i Norge. Trist at de forsvinner og veldig synd for de ansatte. 1 1 Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden (endret) What? Mulig jeg ikke er helt up to date, men dette kom som et sjokk. Har jo fremstått som en ekstremt solid aktør som satser stort på ulike flater. Dessverre kan det hende det er dette som gjør at det gikk som det gikk... Veldig leit i hvert fall, og håper alle ansatte finner nye jobber innen feltet raskt. Og best av alt, om de finner midler til å restarte gjennom andre investorer. Endret 1 time siden av torbjornhb Lenke til kommentar
Krig og fred Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden 12 minutes ago, Dr.Peedee said: Sær hobby? Nå er du ute og kjøre mann! Mer seriøst, det er nok mer vanlig enn du tror. Foto.no er også en butikk for proffe fotografer og filmfotografer med utrolig utvalg av utstyr for lyssetting, redigering osv… ikke bare kamera og objektiver. Kanskje jeg brukte litt kraftige ord der. Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden Det var overraskende! Det er jo ikke lenge siden de åpnet i Stjørdal og Billingstad. Det er jaggu ikke mange fotobutikker igjen nå. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 51 minutter siden Del Skrevet 51 minutter siden Den dagen noen har levering bedre enn "leveres på bestilling", er det kanskje liv laget. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 13 minutter siden Del Skrevet 13 minutter siden Krig og fred skrev (1 time siden): Kanskje jeg brukte litt kraftige ord der. Hehe. De omsatte for en halv milliard i 2023, så er jeg i hvert fall ikke den eneste særingen 😂 Men kanskje noen kjøper opp og greier drifte billigere:) Lenke til kommentar
ps5 Skrevet akkurat nå Del Skrevet akkurat nå (endret) foto.no og digital impuls konkurs ila noen måneder. Går så det suser for handelstanden tydeligvis.. (disse lå jo også opprinnelig tvers over gata for hverandre sammen med komplett). Endret akkurat nå av ps5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå