Gå til innhold

Foto.no konkurs.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Krig og fred skrev (1 minutt siden):

Det må være veldig tøft å være i den bransjen med tanke på at de fleste tar bilde med mobilen, og at foto som hobby er en veldig sær hobby for de spesielt interesserte, OG at folk handler på nett. 

Sær hobby? Nå er du ute og kjøre mann! ;)  Mer seriøst, det er nok mer vanlig enn du tror. Foto.no er også en butikk for proffe fotografer og filmfotografer med utrolig utvalg av utstyr for lyssetting, redigering osv… ikke bare kamera og objektiver. 

Foto.no hadde store fine lokaler i Bjørvika. Det kan ikke ha vært billig. Pluss alt er blitt grusomt dyrt. For øvrig har de en bra nettbutikk som jeg absolutt tror mange handlet fra. Det var den største nettbutikken for video og foto i Norge. Trist at de forsvinner og veldig synd for de ansatte. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

What? Mulig jeg ikke er helt up to date, men dette kom som et sjokk. Har jo fremstått som en ekstremt solid aktør som satser stort på ulike flater. Dessverre kan det hende det er dette som gjør at det gikk som det gikk...

Veldig leit i hvert fall, og håper alle ansatte finner nye jobber innen feltet raskt. Og best av alt, om de finner midler til å restarte gjennom andre investorer.

Endret av torbjornhb
Lenke til kommentar
12 minutes ago, Dr.Peedee said:

Sær hobby? Nå er du ute og kjøre mann! ;)  Mer seriøst, det er nok mer vanlig enn du tror. Foto.no er også en butikk for proffe fotografer og filmfotografer med utrolig utvalg av utstyr for lyssetting, redigering osv… ikke bare kamera og objektiver. 

Kanskje jeg brukte litt kraftige ord der. 

Lenke til kommentar

foto.no og digital impuls konkurs ila noen måneder. Går så det suser for handelstanden tydeligvis.. (disse lå jo også opprinnelig tvers over gata for hverandre sammen med komplett).

Endret av ps5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...