Gå til innhold

KrF vil kreve at de som følger en ideologi har vitenskaplig grunnlag

Anbefalte innlegg

2 hours ago, Martelè said:

See no evil

Du mener at Transer er onde altså? Stakkars gutt. 

Transer har like stor påvirkning på livet mitt som folk som har ananas på Pizza. Jeg liker ikke ananas på Pizza, men takler helt fint at transer eksisterer eller at andre folk har så dårlig smakssans at de liker ananas på pizzaen.

Så her er nok dette et mye mer passende sitat:

Først kom de for å ta kommunistene, men jeg protesterte ikke – for jeg var ikke kommunist.
Så kom de for å ta fagforeningsmedlemmene, men jeg protesterte ikke – for jeg var ikke fagforeningsmedlem.
Så kom de for å ta jødene og sigøynerne, men jeg protesterte ikke – for jeg var ikke jøde eller sigøyner
Så kom de for å ta de homofile, men jeg protesterte ikke – for jeg var ikke homofil.
Da de kom for å ta meg – var det ingen igjen som kunne protestere.

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Reg2000 skrev (56 minutter siden):

Du mener at Transer er onde altså? Stakkars gutt. 

Transer har like stor påvirkning på livet mitt som folk som har ananas på Pizza. Jeg liker ikke ananas på Pizza, men takler helt fint at transer eksisterer eller at andre folk har så dårlig smakssans at de liker ananas på pizzaen.

Så her er nok dette et mye mer passende sitat:

Først kom de for å ta kommunistene, men jeg protesterte ikke – for jeg var ikke kommunist.
Så kom de for å ta fagforeningsmedlemmene, men jeg protesterte ikke – for jeg var ikke fagforeningsmedlem.
Så kom de for å ta jødene og sigøynerne, men jeg protesterte ikke – for jeg var ikke jøde eller sigøyner
Så kom de for å ta de homofile, men jeg protesterte ikke – for jeg var ikke homofil.
Da de kom for å ta meg – var det ingen igjen som kunne protestere.

Nå er du så fjern at det er best vi avslutter dialogen, ass. Haha 

Lenke til kommentar
barfoo skrev (4 timer siden):

Når alle andre forteller deg at du tar feil, og forklarer grunnen, er det gjerne lurt å vurdere det seriøst. Du avfeier det.

I realiteten har du gjort deg sjølv verdilaus i diskusjoner; det er ingen grunn til å bruke tid på det du skriver, for du har så svak virkelighetsforståelse at det ikkje er grunn til å ta deg på alvor.

Jeg har ikke avfeid det, jeg har argumentert imot det, det er slik debattforumer fungerer. 

Lenke til kommentar
5 minutes ago, GP950mAh said:

Jeg har ikke avfeid det, jeg har argumentert imot det, det er slik debattforumer fungerer. 

Nope, du har gjentatt påstander og ignorert konkrete spørsmål. T.d. dette:

On 11/29/2024 at 11:03 PM, barfoo said:

Kva anerkjente forskarar er det som avviser darwinistisk evolusjon?

Andre ting har du repetert at er feil, men aldri presentert argumentasjon eller kilder.

• Liker 2
Lenke til kommentar
GP950mAh skrev (På 2.12.2024 den 1:22 PM):

Nei, jeg har svart på dette og argumentert for mitt syn. Og blitt møtte med løgner og kverulering.

Kan ikke se du har svart på noe som helst som kobler religion og vitenskap og venter fortsatt i spenning?

Dine påstander om at alle andre lyver og kverulerer har jeg imidlertid sett en del av. Ta en titt på MIFF = Med Israel for Fred. Der finner du religiøse meningsfeller med akkurat samme uintelligente argument: Støre lyver, Barth Eide lyver, ICC lyver, FN lyver... Faktisk lyver absolutt ALLE som ikke er enige med de mer eller mindre rabiate innleggene på den siden?

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
trn100 skrev (6 minutter siden):

Kan ikke se du har svart på noe som helst som kobler religion og vitenskap og venter fortsatt i spenning?

Dine påstander om at alle andre lyver og kverulerer har jeg imidlertid sett en del av. Ta en titt på MIFF = Med Israel for Fred. Der finner du religiøse meningsfeller med akkurat samme uintelligente argument: Støre lyver, Barth Eide lyver, ICC lyver, FN lyver... Faktisk lyver absolutt ALLE som ikke er enige med de mer eller mindre rabiate innleggene på den siden?

Det har jeg postet allerede, kveruleringen deres bruker jeg ikke mer tid på. MIFF har ingenting med dette å gjøre og er en avsporing.

Lenke til kommentar
GP950mAh skrev (1 minutt siden):

Det har jeg postet allerede, kveruleringen deres bruker jeg ikke mer tid på. MIFF har ingenting med dette å gjøre og er en avsporing.

Kan du sende meg en link til det innlegget?

Tilhengerene av MIFF er religiøse og bruker samme argumentasjon som du gjør, alle andre lyver. Ser du ikke sammenhengen?

• Liker 3
Lenke til kommentar
trn100 skrev (Akkurat nå):

Kan du sende meg en link til det innlegget?

Tilhengerene av MIFF er religiøse og bruker samme argumentasjon som du gjør, alle andre lyver. Ser du ikke sammenhengen?

Kutt ut stråmennene dine om løgner og kveruleringen din nå. Det er dårlig debattskikk.

Lenke til kommentar
GP950mAh skrev (Akkurat nå):

Kutt ut stråmennene dine om løgner og kveruleringen din nå. Det er dårlig debattskikk.

Du skriver i brorparten av dine innlegg at alle andre lyver og kverulerer, inkludert det siste, men det er jeg som har dårlig debattskikk? Jeg har aldri beskyldt deg for løgn, jeg bare spør deg om dokumentasjon på koblingen mellom religion og vitenskap?

Det tyder i beste fall på manglende argumenter?

• Liker 2
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...