Sindre Rudshaug Skrevet 4 timer siden Forfatter Del Skrevet 4 timer siden Krig og fred skrev (55 minutter siden): Du er ingen bot. Men du er mer virkelighetsfjern enn meg, og det er godt gjort. Jeg siterer Boris Johnson, som nektet Zelenskyj fredssamtaler med Russland. Johnson vet hva han snakker om, du skal få føle i fred. Lenke til kommentar
Krig og fred Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden 1 minute ago, Sindre Rudshaug said: Jeg siterer Boris Johnson, som nektet Zelenskyj fredssamtaler med Russland. Johnson vet hva han snakker om, du skal få føle i fred. Du siterer Steigan.no. En side drevet av en forræder. 5 1 Lenke til kommentar
StringMulen Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden (endret) 9 minutes ago, Sindre Rudshaug said: Boris Johnson sier at krigen er en proxy-krig mot Russland, for vestens globale hegemoni. Hva du føler er irrelevant. Hvor sier Boris Johnson at det er en proxy-krig mot Russland, for vestens globale hegemoni? Quote Du overvurderer USAs kapasitet. På ingen måte. Russland er en økonomisk miniputt med atomvåpen. California har BNP som er fire ganger større enn hele Russland. USA er på ingen måte truet av at Russland slakter hundretusener over noen åkre i Øst-Ukraina. Det er nesten irrelevant for USA. Quote USA bidro til å velte det ukrainske demokratiet, de bygget opp Ukraina for å krige mot Russland, Nuland var på telefon en måned før de veltet demokratiet og diskuterte hvem som skulle styre Ukraina etter statsveltingen. Er alt dette nyheter for deg? Jeg kjenner til disse falske russiske standpunktene ja. Endret 3 timer siden av StringMulen 3 Lenke til kommentar
Jobs Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Sindre Rudshaug skrev (5 minutter siden): Jeg siterer Boris Johnson, som nektet Zelenskyj fredssamtaler med Russland. Johnson vet hva han snakker om, du skal få føle i fred. For noe løgn du farer med, Ukraina er et selvstendig land og det er bare hjernevaskede russer troll som tror på denne russiske propaganda. 2 1 Lenke til kommentar
Orion666 Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Sindre Rudshaug skrev (1 time siden): Det er vestens enkle sjeler som har latt seg hjernevaske, ikke oss kritiske tenkere. OK. Whaterver. 3 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Krig og fred skrev (2 timer siden): Er det virkelig greit til å bruke Steigan som kilde på dette forumet @Gavekort? Mulig Steigan er den eneste som publiserer dette da han ikke er kjøpt og betalt 😉 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Sindre Rudshaug skrev (1 time siden): Dette er den objektivt oppdagbare virkeligheten. Og Boris Johnson har akkurat bekreftet den. Det er vestens enkle sjeler som har latt seg hjernevaske, ikke oss kritiske tenkere. Godt vi er flere kritiske tenkere 😀 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Husker globalistene skremte folket med at Russerne vil komme om de vinner i Ukraina Russerene har kun vært i Norge en gang for å drive Tyskerene ut av finnmark 1 Lenke til kommentar
StringMulen Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden 1 minute ago, Maskinfører said: Husker globalistene skremte folket med at Russerne vil komme om de vinner i Ukraina Russerene har kun vært i Norge en gang for å drive Tyskerene ut av finnmark Jeg husker Putinistene som sa at Russland aldri kom til å invadere Ukraina så sent som i 2022... 1 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden kremt skrev (1 time siden): Bechtel står nok og tripper der de venter på multibillion dollar kontrakter på gjenoppbygging infrastruktur. The state in the state er virkelig beskrivende her. Her må nok Black Rock også inn med investorer 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden StringMulen skrev (3 minutter siden): Jeg husker Putinistene som sa at Russland aldri kom til å invadere Ukraina så sent som i 2022... Det kan ikke jeg husker for hørte knapt om Ukraina før krigen Lenke til kommentar
StringMulen Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Just now, Maskinfører said: Det kan ikke jeg husker for hørte knapt om Ukraina før krigen Det var fordi du ikke fulgte med. USA advarte mot massive troppeforflytninger og militære forberedelser, men Putinistene sa nei, nei, nei, her er det ingenting mistenkelig som skjer. 1 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden StringMulen skrev (9 minutter siden): Det var fordi du ikke fulgte med. USA advarte mot massive troppeforflytninger og militære forberedelser, men Putinistene sa nei, nei, nei, her er det ingenting mistenkelig som skjer. Jeg følger ikke med på USA kun på Norge så idag hører jeg Ukraina 10-15 ganger om dagen i 2018-2019-2020 hørte jeg ikke noe om Ukraina Lenke til kommentar
Orion666 Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Maskinfører skrev (10 minutter siden): Det kan ikke jeg husker for hørte knapt om Ukraina før krigen Invasjonen av Ukraina startet i 2014. 1 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Orion666 skrev (5 minutter siden): Invasjonen av Ukraina startet i 2014. Invasjonen fra USA ? Lenke til kommentar
a_aa Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Sindre Rudshaug skrev (På 29.11.2024 den 8:21 AM): «Vi fører en proxy-krig, men vi gir ikke våre stedfortredere muligheten til å gjøre jobben. I årevis nå har vi latt dem kjempe med en hånd bundet bak ryggen, og det har vært grusomt». Hvem er "vi"? Vi som i "Vi som holder fast i FN-charterets regler for bruk av væpnet militærmakt"? Vi som i "Europeere som anser at et Russland som invaderer sine europeiske naboer må stoppes"? Vi som i "Storbritannia"? Vi som i "NATO"? Vi som i "Vesten"? Vi som i "USA"? Litt tricky er det at flere svar kan være riktig samtidig. Kan du forklare hvorfor du trekker frem 5 og 6, og neglisjerer resten? Sindre Rudshaug skrev (På 29.11.2024 den 8:21 AM): Det var kanskje derfor Johnson satte foten ned og nektet Ukraina å ha fredssamtaler med Russland? Johnson hadde ikke makt til å gi Ukrainas regjering ordre om noe som helst. Han hadde (muligens) makt til å avslutte Storbritannias økonomiske, politiske, materielle og etterretningsmessige støtte til Ukraina. I den grad han utøvde press mot Ukrainas regjering (noe jeg ikke aner om han gjorde), vil jeg tro han ville forsøkt å overbevise om at et Ukraina underlagt Moskva neppe kunne regne med fortsatt støtte fra dem. 1 1 Lenke til kommentar
StringMulen Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden 11 minutes ago, Maskinfører said: Jeg følger ikke med på USA kun på Norge så idag hører jeg Ukraina 10-15 ganger om dagen i 2018-2019-2020 hørte jeg ikke noe om Ukraina Da har du dårlig hørsel. Dagsrevyen, feks., hadde ofte reportasjer med sine korrespondenter fra Øst-Ukraina hvor Russland forsynte lokale militser med våpen. 1 Lenke til kommentar
DukeNukem3d Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden (endret) Krig og fred skrev (2 timer siden): Er det virkelig greit til å bruke Steigan som kilde på dette forumet @Gavekort? Ikke meg du spurte, meg synes det er greit fordi da vet jeg hvem jeg ikke trenger å ta seriøst. Det er veldig fint at folk er åpne på hvor de henter informasjonen sin fra synes jeg. Så akkurat her er TS ryddig. Endret 3 timer siden av DukeNukem3d Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden StringMulen skrev (3 minutter siden): Da har du dårlig hørsel. Dagsrevyen, feks., hadde ofte reportasjer med sine korrespondenter fra Øst-Ukraina hvor Russland forsynte lokale militser med våpen. Hørselen min er god selv om jeg fyrte av Hagla på fævveljakt i går uten hørselvern Dagsrevyen ja har ikke hatt TV siden 2016 leser bare på nettaviser eller hører nyheter på radio men leste at sleepyjoe/Creepyjoe og sønnen hadde noen forretninger i Ukraina og at Trump ville ha dette etterforsket er det det krigen handler om ? Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden (endret) Maskinfører skrev (55 minutter siden): Mulig Steigan er den eneste som publiserer dette da han ikke er kjøpt og betalt 😉 Nei, han er en forræder. Regner med at dette svadaet er skrevet av en viss "rass-tapp" viss navn ei må nevnes. Endret 2 timer siden av Duriello 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg